Ik weet niet of ik dit kan/mag vragen, maar ik heb onlangs een tweede handse zet HKTS7 gevonden, en ik zit waarschijnlijk met de vooroordeling van: het is Harman Kardon, geluidkwaliteit zal wel goed zijn... Maar ik ben nogal zuinig op mijn centen(beetje te soms) en vroeg me dus af of ik met deze harman kardon zet mogelijk beter af ben dan met mijn scs200.5 zetje. Ik weet al dat de subwoofer van de hkts lijn van harman kardon snel begeeft, ik hou dan ook de subwoofer van mijn scs200.5 zetje. Het gaat mij alleen om de sattelite luidsprekers.
Nu heb ik totaal geen kennis van luidsprekers laat staan muziek, maar ik ben wel iemand die van een beetje vol geluid hou, en mijn huidige luidsprekers van jbl maken dat niet echt waar, de subwoofer compenseert dat een beetje. Nu is het zo dat ik soms ook wel eens muziek wil luisteren zonder dat mn subwoofer mijn buren een aardbeving bezorgt. Dus ik zocht eigenlijk een goedkoop(ik weet, ik weet, goedkoop is vaak duurkoop) luidspreker setje waarvan ik hoop dat deze zonder subwoofer een voller geluid hebben dan mijn huidige jbl scs200.5 sattelite luidsprekers.
Deze wordt gebruikt in combinatie met mijn Yamaha RX-V373 receiver.
Heeft iemand hier ervaring met deze set? Dan zou ik dat graag willen horen tot ik de koop ga doen.
Ik zou het heel erg waarderen!
Nu heb ik totaal geen kennis van luidsprekers laat staan muziek, maar ik ben wel iemand die van een beetje vol geluid hou, en mijn huidige luidsprekers van jbl maken dat niet echt waar, de subwoofer compenseert dat een beetje. Nu is het zo dat ik soms ook wel eens muziek wil luisteren zonder dat mn subwoofer mijn buren een aardbeving bezorgt. Dus ik zocht eigenlijk een goedkoop(ik weet, ik weet, goedkoop is vaak duurkoop) luidspreker setje waarvan ik hoop dat deze zonder subwoofer een voller geluid hebben dan mijn huidige jbl scs200.5 sattelite luidsprekers.
Deze wordt gebruikt in combinatie met mijn Yamaha RX-V373 receiver.
Heeft iemand hier ervaring met deze set? Dan zou ik dat graag willen horen tot ik de koop ga doen.
Ik zou het heel erg waarderen!