Maak nu eens jullie reviews overzichtelijk!!!

Pagina: 1
Acties:

• charles.pap
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-10-2024
Geachte redactie,

Graag zou ik willen zien dat ik, als ik op 'Reviews' klik een lijst kan zien van redactionele reviews ipv dat ik eerst een voorselectie moet maken op basis van de soort hardware reviews die ik zou willen bekijken.

Soms wil ik namelijk gewoon gedachteloos een paar reviews van jullie lezen, en ik denk dat juist ook die functie iets toevoegt aan een van de voordelen van Tweakers, namelijk kwaliteit reviews.

Graag ook doorvoeren voor smartphones, daar jullie van een browser gebruik maken die compatible is met telefoontjes lijkt mij dat een makkelijke aanpassing.

Ik heb geen idee of dit de goeie thread is voor deze Tip, maar ik hoop jullie hiermee te bereiken. O-)

Met vriendelijke groet,
Charles

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:50

WCA

Share and Enjoy!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:16
Ik zou inderdaad ook gewoon gedachteloos een aantal reviews over tablets willen lezen, of over smartphones, of over I dunno, televisies.

Soms heb ik niet zo'n specifiek doel, en wil ik gewoon wat lezen. Maakt me niet zoveel uit.

Zo jammer dat dit allemaal niet kan

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:25

rob_erwt

What does this button do?

Hoewel het al kan op veel manieren, zoals Misha aangeeft, is het misschien wel interessant voor Product om na te denken of het op een andere manier toegankelijk gemaakt zou kunnen worden.

De redactie kan er alleen niet zoveel mee, dus ik verplaats hem even naar Mooie Features waar bij beter thuis hoort. (GR ->MF)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:07
Het viel me op dat de (user)reviews van telefoons niet alleen per model, maar ook per kleur worden gesorteerd, wellicht geldt dat ook voor andere productcategorieën. Dit is voor de pricewatch relevant, maar voor de review (vrijwel) nooit. Is het mogelijk om de reviews niet alleen te tonen bij de relevante kleur, maar bij alle varianten van een model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:50

WCA

Ja, dat is mogelijk,

Bijvoorbeeld:
http://tweakers.net/produ...peria-z1-compact/reviews/

Staan alle vijf de uitvoeringen in.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn inderdaad bezig met een nieuwe design voor "review overzicht-pagina" (http://tweakers.net/reviews/ dus als je op 'Reviews' klik). Dan krijg je een "overzichtelijke" review overzicht-pagina :)

En vraag van Paulus73, dank GreNade voor de input. Ik denk dat we moeten ook denken hoe we het duidelijker kunnen maken, dat er dit pagina (http://tweakers.net/produ...peria-z1-compact/reviews/) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:07
Bedankt voor de info. Ik kom altijd bij de reviews via de pricewatch en dan kom je dit minder snel tegen. Dan zie je bji een product maar x reviews staan en als je dan verderop in de lijst een andere uitvoering ziet, weer een aantal.

Misschien inderdaad goed om het op een andere manier ook duidelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charles.pap
Ik had de gedachte van youtube zo'n beetje in gedachten.. Als je op een reviewer zijn pagina komt (zoals jullie natuurlijk ook zijn) krijg je meteen een voorselectie te zien met een bak reviews. Het gaat er niet om dat het 'mogelijk' is via andere wegen, maar deze functionaliteit is een gemakkwestie welke ik daarom ook vraag en niet eis. :)

Hopelijk doen jullie er iets mee, had gezien dat er al inmiddels een enquete geplaatst is en heb die dan ook ingevuld!

Zonder wrijving geen glans, jullie zijn top dat jullie iig naar jullie doelgroep luisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charles.pap
Ik snap dat dit kan. :+

Ik snap ook dat het anders kan -> met betrekking tot gemak. :D

Alle recentelijke redactionele reviews die zijn toegevoegd onder de knop 'Reviews' is precies zo'n functie die nu eigenlijk mist. Maar zoals je al aangeeft is het niet meer dan een hyperlink om dezelfde functionaliteit te krijgen.
rob_erwt schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:52:
Hoewel het al kan op veel manieren, zoals Misha aangeeft, is het misschien wel interessant voor Product om na te denken of het op een andere manier toegankelijk gemaakt zou kunnen worden.

De redactie kan er alleen niet zoveel mee, dus ik verplaats hem even naar Mooie Features waar bij beter thuis hoort. (GR ->MF)
Pagina: 1