We waren ineens compleet offline als bedrijf met zakelijk internet en telefonie. Dus netjes KPN gebeld op 08000403 via mobiel en een storingsmelding gedaan. Ze zouden het in behandeling nemen en terugbellen. Half uur later maar met een collega voor aan de weg gaan kijken in De Lier waar ze flink aan het verbouwen zijn aan de weg. Zit daar zo een man in een gigantisch gat op een kistje de kabel te repareren. Op moment van kijken belt KPN mij op dat de lijn gewoon stabiel is en geen problemen. Ik zeg lachend, oh dat is vreemd want voor mij zit een man de kabel te repareren dus hoe kan de lijn dan geen problemen hebben. Hij vraagt van oh wanneer is dat gebeurd dan? Ik wil antwoorden en hij gooit de hoorn erop. Hij heeft niet teruggebeld ook. Blij dat we in maart weg zijn bij hun.
Wat wil je met dit topic bereiken? Heeft het enige discussie waarde of wil je gewoon even je mening kwijt?
Mening. Mag verplaatst worden als het hier niet thuis hoort.Lawwie schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:59:
Wat wil je met dit topic bereiken? Heeft het enige discussie waarde of wil je gewoon even je mening kwijt?
Tja, een vreemd verhaal. Maar is het niet handiger om dat met KPN te overleggen? Ik neem aan dat je daar ook gewoon een klacht kan deponeren. Dat heeft meer nut dan een topic op GoT te plaatsen.
Dit topic is gesloten.