December Prijzenparade dag 4 - Knab

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 22:27
Ik had dit eerder al in een ander topic gepost, maar dat ging dicht. Wellicht beter om er even een eigen topic voor aan te maken.

Vandaag in de Prijzenparade blinkt de Sony Experia Z3, klinkt natuurlijk supertof om te winnen, maar als je goed oplet is de prijs eigenlijk een abonnement op Knab. Wat is dat Knab dan eigenlijk? Toen ik daar even ben gaan kijken gaat het dus om een bankrekening met alle toeters en bellen, maar waar je wel een abonnement op hebt en een maandelijks bedrag voor betaald. Bankpas en contracten krijg je thuisgestuurd. Eerste 3 maanden zijn gratis, daarna 5,- per maand en dagelijks opzegbaar. LET OP: na de eerste 3 maanden pas opzegbaar.

En wat zijn dan de voorwaarden voor de telefoon? Behoort die bij het abonnement als gratis extra of krijg je die dan in bruikleen.

Ik vind deze winactie dus best een beetje...misleidend. Het zou wel netjes zijn van Tweakers.net om iedereen er wel even op te wijzen wat Knab precies inhoudt. Ik heb, hoe gaaf zon Xperia Z3 dan ook is, er maar voor gekozen om niet voor deze actie te stemmen.

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 10:06

Kiswum

Gadget reviewer

Goede vraag en ik vraag me dit ook af.

Tevens heb ik dit al een keer eerder gezien, bijvoorbeeld met het weggeven van Toon in het Sinterklaas topic. Toon is gratis, maar de energieleverancier is zo'n €200,- per jaar duurder.

reviews: Tweakers speelt voor Sinterklaas

Hoe ziet de redactie dit soort acties en mag je bepaalde onderdelen alsnog opzeggen/weggeven? (Vaak is 1 van de voorwaarden, dat je een gewonnen artikel 3 maanden of langer in bezit houden en niet direct mag doorverkopen).

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:22

rob_erwt

What does this button do?

Ik heb het (nav het andere topic) bij de juiste persoon intern aangekaart en naar ik begreep ging die er naar kijken. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 22:27
rob_erwt schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:11:
Ik heb het (nav het andere topic) bij de juiste persoon intern aangekaart en naar ik begreep ging die er naar kijken. :)
d:)b

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 16:00
En daarbij ook de volgende vraag: Wat als je al een Knab rekening hebt? Word je huidige dan een jaar gratis? Krijg je een 2e?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Laatst online: 10-07 10:06

Kiswum

Gadget reviewer

Ik zag dat de actie netjes is aangepast met een gratis jaar abonnement die daarna automatisch wordt stopgezet.
Goede aanvulling Tweakers en Knab

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jammer dat Tweakers dat hier in dit topic niet even komt melden, voor de actie voorbij was. Als die Knab toestand betaald moest worden dan had ik dat wel graag willen weten vóór het einde van de actie zodat ik mijn keuze kon veranderen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1