Nvidia Geforce 7400 Go windows 7 drivers

Pagina: 1
Acties:

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Al enige tijd draaide ik win XP op men oude Vaio laptop, toen ik besloot er win 7 op te zetten.
Alles ging goed tot aan de videokaart drivers, deze werden niet herkend door windows. Zodeonde op de site van nvidia gekeken en kwam daar een beta driver tegen. De beta drivers uit 2009 werden herkend, mooi zou je zeggen echter na een minuut of 5/10 random ontstaat er door de nvidia drivers een mooi BSOD.

Oome google leerde mij dat vele andere hier ook last van hebben gehad en kwam zodoende bij een fora terecht die beweerde een wondermiddel te hebben. Wat in eerste instantie ook zo bleek, win 7 blijft draaien en geen BSOD. d:)b

Tot dat je oldskool een potje cs 1.6 wil gaan spelen.. Bij het opstarten normaal 100 fps, stabiel. De eerste paar schoten 1 op 1 gaan ook niet slecht.. Wanneer het echter iets drukker wordt op het scherm ENORME fps drops :'( Dit had ik overigens onder XP totaal niet, dus vermoed dat het met de drivers te maken heeft.

Ik zelf heb al geprobeerd te sleutelen aan de configuratie van de videokaart, zonder resultaat (de wel bekende v-sync). Het blijft alleen k.. Ik vroeg me zodoende af of andere ervaring hebben met deze kaart icm win 7 die mij wellicht kunnen helpen?

Verwijderd

Ik zou ook geen beta-drivers nemen. Welke heb je dan?
Gewoon hier zoeken: http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
Ik kom dan op 179.48 uit.
Ik heb geen 7400Go, maar heb wel jarenlang een 7600GT gebruikt als tweede videokaart, ook onder Windows 7, zonder problemen. Da's dezelfde familie.