Kan niet voten voor dag 4 'December Prijzen Parade'

Pagina: 1
Acties:
  • 547 views

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 13:08
Ik ga er maar even vanuit dat het hier hoort.

Ik kan niet stemmen voor dag 4 'December Prijzen Parade' voor de 'Knab Plus rekening én een Sony Xperia Z3'

Als ik 'Ja, ik wil hem winnen!' doe dan krijg ik deze melding 'De opties zijn uitgeschakeld omdat je reeds gestemd hebt'. Ik had nog niet eerder gestemd dus iets klopt er niet want ik zie het puntje ook niet bij ja staan.

Bug?

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:38

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Heb 't zelfde idd.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• GlenH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-07 13:56
Heb hetzelfde. Gister werkte het wel gewoon.

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:48
Idem.

• Hjsurk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 10:22

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:53
Achteraf ben ik blij dat ik niet kan voten!

De Sony Experia Z3 klinkt natuurlijk supertof om te winnen, maar wat is dat Knab dan eigenlijk? Toen ik daar even ben gaan kijken gaat het dus om een soort bankrekening met alle toeters en bellen, maar waar je wel een abonnement op hebt en een maandelijks bedrag voor betaald. En wat zijn dan de voorwaarden voor de telefoon? Behoort die bij het abonnement als gratis extra of krijg je die dan in bruikleen.

Het zou dus wel netjes zijn van Tweakers.net om iedereen er wel even op te wijzen wat Knab inhoudt alvorens iedereen enthousiast gaat stemmen vanwege een dikke smartphone maar misschien achteraf er een Tweaker met een abonnement zit opgescheept wat hij/zij misschien helemaal niet wil.

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
the same hier ;(

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:40
Wat zijn de voorwaarden van dat Knab gebeuren? Wil best wat leuks winnen, maar wil niet vastzitten aan één of ander raar abonnement.
Geen onverwachte kosten: € 5 per maand
:/

[ Voor 17% gewijzigd door ThinkPad op 11-12-2014 07:44 ]

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
ThinkPadd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 07:43:
Wat zijn de voorwaarden van dat Knab gebeuren? Wil best wat leuks winnen, maar wil niet vastzitten aan één of ander raar abonnement.
ik doe even de aanname (jaja mother of all fuckups) dat het dezelfde actie is als op de site. 3 maanden gratis, daarna 5 € per maand, dagelijks opzegbaar.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:40
Als je het binnen die 3 maanden gratis kunt opzeggen dan is het prima :p

Moet het wel eerst werken:
De opties zijn uitgeschakeld omdat je reeds gestemd hebt

[ Voor 40% gewijzigd door ThinkPad op 11-12-2014 07:51 ]

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
AndreStarTrek schreef op donderdag 11 december 2014 @ 00:48:
Ik ga er maar even vanuit dat het hier hoort.

Ik kan niet stemmen voor dag 4 'December Prijzen Parade' voor de 'Knab Plus rekening én een Sony Xperia Z3'

Als ik 'Ja, ik wil hem winnen!' doe dan krijg ik deze melding 'De opties zijn uitgeschakeld omdat je reeds gestemd hebt'. Ik had nog niet eerder gestemd dus iets klopt er niet want ik zie het puntje ook niet bij ja staan.

Bug?
Idem hier.. :O

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:56
hier ook!

don't mind me

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.