Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bjorn d. j
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-01-2021
hallo allemaal,
al enkele jaren heb ik een iphone , eerst de 4 en nu een 5s
maar helaas moet ik (als apple fanboy) constateren dat deze niet meer innovatief zijn
en eigenlijk hopeloos achterop geraken
dus ga ik opzoek naar een nieuwe gsm
ik ben vrij mobiel dus zoek ik naar een compact formaat
als bushcrafter zoek ik een gsm die toch wel vrij stevig is en bij voorkeur waterdicht is en kras bestendig
(nieuwe smartphone +leatherman + sleutels= krassen)
toch ben ik opzoek naar een high-end toestel wat niet goed samenvalt met bovenstaande eisen
de enige gsm die ik ben tegen gekomen id de sony xperia Z3 compact , nu heb ik in het verleden al nare ervaringen gehad met sony en naar wat ik hoor gaan de gsm's niet lang mee en zijn vrij snel versleten
heeft iemand advies, tips , ervaring ?
oh ja prijsklasse maakt niet echt uit
mvg Bjorn

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:35
Probeer het eens hier: Mobile Aankoopadviesforum

Geef dan direct ook even mee in wat voor een prijsklasse het toestel mag vallen, want dan kunnen mensen wat beter kijken wat het beste bij je past :)

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-11 13:34

Ursamajor

Astrofotograaf

Als je een gsm zoekt, zou ik voor een nokia gaan ;)

Maar ik zou ongeacht hoe een toestel eruit ziet er een goede stevige hoes omheen doen. Delf heb ik een vrij dikke wallet om m'n Note 2 zitten en heb daarbij prima bescherming.

Voor ruige bezigheden zou ik voor plastic fantastic gaan. Als de Galaxy S5 Active niet te groot is, is dat misschien een interessante?

Gadgets FTW!

• bjorn d. j
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-01-2021
zo , heb prijsklasse er effe bijgezet ,
galaxy s5 active is wel wat te groot

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Probeer het inderdaad in bovengenoemd forum. Gebruik dan wel even de template en geef zoveel mogelijk relevante informatie.

Dit topic is gesloten.