Hallo tweakers,
Ik heb een probleem en ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen!
Mijn pc freezed de laatste tijd tijdens het spelen van grafisch zware spellen (far cry,codaw,unity enz..) Ik krijg dan een greyscreen en ben dan genoodzaakt om om uit te drukken!
Het vreemde eraan is dat ik denk dat het komt omdat mijn videokaart te warm aangezien ik de ventilator gewoon tijdens het spelen van deze spellen niet hoor terwijl dit normaal wel het geval zou moeten zijn. Maar ik weet niet zeker of het hier aan ligt. Het probleem is echt iets van de laatste maanden hiervoor heb ik er geen last van gehad. Maar ik weet niet of dit kan komen door de grafisch zwaardere spellen of dat het komt omdat er toch ergens anders een probleem zit
Dus wat ik van jullie graag zou willen horen: Wie weet het probleem? En wie kan me helpen met dit irritante probleem!
Mijn pc is ongeveer een jaar oud, hieronder de specs van mijn pc!
Alvast bedankt!
Ik heb een probleem en ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen!
Mijn pc freezed de laatste tijd tijdens het spelen van grafisch zware spellen (far cry,codaw,unity enz..) Ik krijg dan een greyscreen en ben dan genoodzaakt om om uit te drukken!
Het vreemde eraan is dat ik denk dat het komt omdat mijn videokaart te warm aangezien ik de ventilator gewoon tijdens het spelen van deze spellen niet hoor terwijl dit normaal wel het geval zou moeten zijn. Maar ik weet niet zeker of het hier aan ligt. Het probleem is echt iets van de laatste maanden hiervoor heb ik er geen last van gehad. Maar ik weet niet of dit kan komen door de grafisch zwaardere spellen of dat het komt omdat er toch ergens anders een probleem zit
Dus wat ik van jullie graag zou willen horen: Wie weet het probleem? En wie kan me helpen met dit irritante probleem!
Mijn pc is ongeveer een jaar oud, hieronder de specs van mijn pc!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 194,95 | € 194,95 |
1 | ASRock H81M | € 50,51 | € 50,51 |
1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC VAPOR-X | € 0,- | € 0,- |
1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
1 | Sharkoon T28 | € 56,39 | € 56,39 |
1 | Kingston KHX1600C9D3K2/8GX | € 87,90 | € 87,90 |
1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,89 | € 12,89 |
1 | Seasonic M12II 520W | € 71,70 | € 71,70 |
1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 67,95 | € 67,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 589,79 |
Alvast bedankt!