[uTorrent] Blijft staan op Status "verbinden met peers 0,0%"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Beste tweakers,

Sinds enkele weken blijft mijn uTorrent staan op status "verbinden met peers 0,0%"

Zover ik weet heb ik niks in mn netwerk of op mn PC veranderd, Nu heb ik net een andere PC opnieuw geïnstalleerd voor iemand die daar ook uTorrent op wilde hebben maar ook op die PC heb ik hetzelfde probleem.

Na wat gegoogle kwam ik uit op deze site http://www.duken.nl/handleiding-simple-port-forwarding/ die het programma Port Forwarding aanraad.

Hier wacht ik liever nog even mee omdat ik dit voorheen ook niet nodig had, en ik vermoed dus dat het probleem dichterbij zit, maar waar?

Ook de bekende opties die ik op andere forums tegenkomt helpen mij niet verder, deze opties kwam ik ook tegen in de YouTube tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=ZAPttOr4hIw

Iemand enig idee waar ik het zoeken moet?

Heb ook al beide PC's direct op mn Ziggo modem/router geprikt omdat ik eerst dacht dat het aan mn Asus router lag die daar weer achter hangt, maar ook dan nogsteeds geen enkele vooruitgang.

Al het overige internet verkeer werkt prima trouwens.

Mijn internet komt van Ziggo maar die zeggen niks te blokkeren.

Alvast veel dank _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door crack_en_hack op 10-12-2014 20:21 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 635082

utorrent helemaal van pc verwijderen en opnieuw installeren. heeft bij mij gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-07 21:39

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoewel uTorrent een erg populaire client is, is het helaas helemaal overladen met overbodige meuk. Om echt problemen met je systeem uit te sluiten, kan je altijd een andere client installeren en die gebruiken. Vertoond die hetzelfde, dan is 't het systeem of de verbinding. Werkt het daar wel mee, dan is het uTorrent dat een probleem heeft.

Persoonlijk gebruik ik Transmission, maar die is alleen voor Linux en OSX beschikbaar. Anderen in mijn omgeving met Windows adviseer ik qBittorrent, maar andere programma's zoals Deluge doen het vast ook prima.

Commandline FTW | Tweakt met mate