Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[pw][bug] Geheugen prijs / GB

Pagina: 1
Acties:

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Als ik in de pricewatch in een kolom de prijs / GB laat zien zijn er geen gegevens beschikbaar, er staat enkel een koppel karakter. Dit is zonder enige sortering of filter ingesteld. Het probleem doet zich voor op elke browser.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hangt dit samen met Prijs per gb usb sticks ?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 19:21

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

kluyze schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:34:
Als ik in de pricewatch in een kolom de prijs / GB laat zien zijn er geen gegevens beschikbaar, er staat enkel een koppel karakter. Dit is zonder enige sortering of filter ingesteld. Het probleem doet zich voor op elke browser.
Ah stom, er zijn wat specificaties wbt geheugen en opslag (bewust) gehusseld de afgelopen iteratie en daarbij zijn we vergeten naar dit soort specificaties te kijken, die kijken nog naar de verkeerde specificatie en kunnen dus niet de berekening maken. Ik heb dit gefixt en ga gelijk nalopen of het nog ergens anders verkeerd staat :p Edit: Zo te zien niet :)
Yep :)