"We have nothing to fear but running out of beer"
Verwijderd
Nooit geweten dat dit kon! In firefox werkt het wel. In (de eeuwenoude versie van) Notepad++ werkt het niet...
Zit niet in Opera (Wie gebruikt dat nou? Ja ik, Chrome zuigt dikke processorkracht on idle en Firefox is gewoon traag). Beetje jammer...
"We have nothing to fear but running out of beer"
Werkt inderdaad gewoon in Firefox
. Ik gebruik het ook regelmatig. In IE en Chrome niet
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Zou ik ook wel willen kunnen in Chrome, maar helaas lukt het daar niet.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik mis het eigenlijk niet eens. Als ik 2 stukken tekst wil kopiëren, dan selecteer ik een deel, doet ctrl+c, selecteer het andere deel en klaar. Dan naar waar ik 't hebben wil, ctrl+v en middelmuisklik. Plakt beide selecties die ik heb gemaakt.
Maar nou is dat een standaard functie van Linux. En anders heb ik altijd nog een clipboard manager waar ik meerdere dingen in kan zetten.
Overigens werkt de selectie en ctrl+selectie niet in Firefox onder Linux. Iig niet bij mij. In geen enkel programma anders dan LibreOffice (wat ik zo even snel heb getest).
Maar nou is dat een standaard functie van Linux. En anders heb ik altijd nog een clipboard manager waar ik meerdere dingen in kan zetten.
Overigens werkt de selectie en ctrl+selectie niet in Firefox onder Linux. Iig niet bij mij. In geen enkel programma anders dan LibreOffice (wat ik zo even snel heb getest).
Commandline FTW | Tweakt met mate
Pagina: 1