Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Missen jullie dit in software?

Pagina: 1
Acties:

• thedjdoorn
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10 13:43
De meeste texteditors hebben dit wel, de mogelijkheid om meerdere stukje tekst te selecteren om vervolgens een ander stukje tekst in het document te selecteren dmv het ingedrukt houden van ctrl. Maar dit zit bijvoorbeeld niet in browsers, wat bijzonder irritant is als je meerdere stukjes Wikipedia naar een Word-document wil kopiëren... Nog meer mensen die hier last van hebben? Tips betreffende extensies etc?

"We have nothing to fear but running out of beer"

• verjager
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Nee, mis ik totaal niet. Werkt in FireFox namelijk precies zoals je omschrijft (in IE niet).

Verwijderd

Nooit geweten dat dit kon! In firefox werkt het wel. In (de eeuwenoude versie van) Notepad++ werkt het niet... :'(

• thedjdoorn
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10 13:43
Zit niet in Opera (Wie gebruikt dat nou? Ja ik, Chrome zuigt dikke processorkracht on idle en Firefox is gewoon traag). Beetje jammer...

"We have nothing to fear but running out of beer"

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Werkt inderdaad gewoon in Firefox :9. Ik gebruik het ook regelmatig. In IE en Chrome niet :p

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:41

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zou ik ook wel willen kunnen in Chrome, maar helaas lukt het daar niet.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik mis het eigenlijk niet eens. Als ik 2 stukken tekst wil kopiëren, dan selecteer ik een deel, doet ctrl+c, selecteer het andere deel en klaar. Dan naar waar ik 't hebben wil, ctrl+v en middelmuisklik. Plakt beide selecties die ik heb gemaakt.

Maar nou is dat een standaard functie van Linux. En anders heb ik altijd nog een clipboard manager waar ik meerdere dingen in kan zetten.

Overigens werkt de selectie en ctrl+selectie niet in Firefox onder Linux. Iig niet bij mij. In geen enkel programma anders dan LibreOffice (wat ik zo even snel heb getest).

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1