Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• skorner
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-02-2021
Beste

Ik ben sterk aan het overwegen een Xiaomi te kopen via een webshop.
De enige reden waarom ik deze nog niet besteld heb is dat ik de pagina met taksen niet goed begrijp.
Concreet: wat wil "30, max" hier zeggen?

Alvast bedankt!
Sam

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Tax is belasting,en dat icm 30, max.... wat zou dat betekenen? 30 usd belasting maximaal bij het invoeren.
Rocket science nietwaar?

39

• skorner
Bedankt Fietsbel!
Ik ging ervan uit dat je minimum 30 betaalt en het maximum behoorlijk hoog ligt...vandaar ;)

• thedjdoorn
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10 13:43
Je betaalt bij de douane vanaf 150 euro 6% invoershit en als je dikke vette pech hebt 21% BTW. Voor 5% regelen ze bij ibuygou dit voor je dus als ik jou was deed ik dat.
Kijk ook even op http://www.postnl.nl/ontv...deren-uit-het-buitenland/.

"We have nothing to fear but running out of beer"

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kortom, eerst even zelf zoeken graag :) Dit is al vele malen besproken. Mocht je er niet uitkomen, dan kun je terecht in Shopping Forum. Maar vermeldt dan wel even wat je zelf al hebt gevonden hebt.

Verwijderd

Voer op deze website even de totale bestelwaarde in en je weet hoeveel je aan extra kosten maximaal kwijt bent.

• skorner
@Rod
Sorry hiervoor, maar geraak er echt niet uit.
@thejdoorn
PostNL is spijtig genoeg geen optie voor België. Bij Nederland vind ik het tarief 0, 30 terug wat waarschijnlijk zoveel wil zeggen als dat er nooit meer dan 30 gerapporteerd is voor verzendingskosten.
België echter geeft 30, max aan, het equivalent van nooit minder betaald dan 30 USD(voor zover ik het goed begrepen heb)...Ik wil gewoon enige zekerheid alvorens het respectievelijke speelgoed te bestellen.
Toch mijn excuses voor mijn gezaag en het posten op een verkeerd subforum

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
Het is vanaf de 22 euro,dat zal wel gelijk staan aan 30 USD.
En het is ook niet 100% zeker dat je moet bijbetalen, met een beetje geluk krijg je je toestel zonder extra kosten.
Via de invoercalculator kom je op maximaal 58 euro extra uit maar de praktijk zal hoogstwaarschijnlijk anders uitwijzen, waar helemaal niets extra ook mogelijk is.

[ Voor 31% gewijzigd door dutchgio op 10-12-2014 22:57 ]

Pagina: 1