Virussen? Scan ze hier!
lijkt me ook wel handig ja, scheelt toch rond de 1000 "help ik kan niet lezen" posts
We spend our years as a tale that is told
Zou wel handig zijn.
ALleen ik kom zelf net thuis en ik kan gewoon zonder uit te loggen overal naar toe enzo en ook posten
ALleen ik kom zelf net thuis en ik kan gewoon zonder uit te loggen overal naar toe enzo en ook posten
Zelfde gold voor mij.Op woensdag 13 juni 2001 19:32 schreef IceStorm het volgende:
Zou wel handig zijn.
en een beetje off-topic maargoed: IMHO is het logischer om lieve adjes onderaan te houden en GC er net boven, dus in de trand van

(en dan daaronder nog de evt verborgen fora)

(en dan daaronder nog de evt verborgen fora)
Verwijderd
Ik klik nu steeds op SG, als ik naar LA wil.Op woensdag 13 juni 2001 20:58 schreef Femme het volgende:
Die volgorde lijkt me ook logischer.
Das even wennen, over een paar weken, als we bovenstaand plan leuk blijken te vinden, kun je weer opnieuw klagen, dat je moet wennenOp woensdag 13 juni 2001 21:00 schreef Revolution het volgende:
Ik klik nu steeds op SG, als ik naar LA wil.
het kan ook aan mij liggen maar volgens mij is de index zojuist weer veranderdOp woensdag 13 juni 2001 21:21 schreef ACM het volgende:
[..]
Das even wennen, over een paar weken, als we bovenstaand plan leuk blijken te vinden, kun je weer opnieuw klagen, dat je moet wennen
Verwijderd
Daarom kunnen jullie het beter nu gelijk wijzigen, ik ben er nu nog niet aan gewend.Op woensdag 13 juni 2001 21:21 schreef ACM het volgende:
[..]
Das even wennen, over een paar weken, als we bovenstaand plan leuk blijken te vinden, kun je weer opnieuw klagen, dat je moet wennen
Ik zag het ookOp woensdag 13 juni 2001 21:33 schreef Revolution het volgende:
En mijn gebeden zijn verhoord, hij is al verplaatst!
Magoed, scheelt mij ook weer tig keer foutklikken
Verwijderd
Zonet toen hij nog onderaan stond presteerde ik het om gewoon 3x op rij fout te klikken.Op woensdag 13 juni 2001 21:51 schreef ACM het volgende:
[..]
Ik zag het ook
Magoed, scheelt mij ook weer tig keer foutklikken
Pagina: 1