Help!! 650E ruilen voor 667EB? /Help!

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 14:37

collin

Who da man !!

Topicstarter
Hoi, ik kan mijn 667EB ruilen voor een 650E. Ik heb een ASUS P3V4X mobo en ik wil weten of je een 650E met een goede kans op 133FSB kan laten lopen. Ik moet het morgen beslissen! En zou dat lukken met standaard koeling, of moet ik zoŽn golden orb kopen.

Het is een boxed slot1, moet ik die dan slopen om er een golden orb op te knallen?

Graag ervaringen van medetweakers!!

Mijn iRacing profiel

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zou het wel doen,de kans is aardig groot dat je die 650 op 133 Mhz kan krijgen. (iig een stuk hoger dan dat je de 667 Mhz kan krijgen)
Zo'n G.O. is opzich wel een aanrader, ik heb er ook 1 en mijn pIII 450 loopt ook op een FSB van 140 Mhz, terwijl de cumine's toch beter over te clocken zijn dan de katmai's.
Maar de boxed versie is (volgnes mij) ook al wel een aardige koeler, een buurman van mij heb een pIII600 op 900 Mhz lopen (FSB 150) met de gewone boxed koeler.

specs

Verwijderd

Ik heb hier een P700E al op 1050 gehad (7x150) met enkel een Golden Orb . Als ik alleen maar dat verrekte plaatje eens geconverteerd kreeg van .bmp naar .jpg , helaas gaat dat in Win ME niet meer zo gemakkelijk .

Verwijderd

Oh nog iets , je moet de SL452 hebben , das de Boxed slot 1 P650 stepping CB0 . Niet de SL3NR , das de oude stepping en die gaan niet zo ver .

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
tnxs 4 de tips!! maar mocht het niet lukken qua hitte, is de casing er dan makkelijk vanaf teslopen? van zoŽn boxed? Ik ga het toch maar doen denk ik! En ik kan kiezen welke ik wil hebben, ik mag alle dozen openmaken (ik heb bij die computerwinkel gewerkt :)) dus ik zal wel ff ervoor zorgen dat ik de goeie pak!

Mijn iRacing profiel

• Macaco
  • Laatst online: 09-03-2022
[imghttp://www.aphrodite.tweakers.net/Wcpuid.jpg[/img]

Ik heb even geprobeerd om een plaatje te posten van Wcpuid.

• Macaco
Het lukt niet echt :(

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.aphrodite.tweakers.net/Wcpuid.jpg

Nou dat plaatje staat op de hele verkeerde plek denk ik!

Zoek eerst ff de goeie url en doe het dan zoals het boven staat

Mijn iRacing profiel

• Macaco
Collin ik heb zeg maar een .jpg bestandje op mijn bureaubladje staan en ik dacht dat ga ik ff op deze posting zetten .Maar ik denk niet dat het gaat lukken omdat ik denk dat je een eigen home-page moet hebben.

Verwijderd

Je moet dat plaatje eerst uploaden naar je homepage en dan een link leggen hier naar die locatie op het web .

• Macaco
Thanks PeeJee ik zat mij al een hele tijd af te vragen hoe doen ze dat nou.
Dan houdt het voor mij op ik heb geen eigen homepage.

Verwijderd

Onzin , jij hebt van je provider toch wel ruimte gekregen om een homepage neer te zetten ? Maak een lege html pagina aan en noem die index.html . Uploaden en dan je plaatje uploaden . Ben geen expert op dit gebied , krijg op dit moment ook niks geuploaded , maar zodra ik Win ME onder de knie heb staan ze erop .

• Macaco
Ik heb volgens mij wel een page.Dat heb ik gekregen bij gratis TMFweb. www.feijen.tmfweb.nl
Kan ik daar dan zo'n plaatje naartoe uploaden
om daarna die link te leggen naar hier.?
En wat kan ik het beste gebruiken om te Uploaden?

• Macaco
Oke ik heb Frontpage 2000 erop gezet en heb een lege HTML document genaamd Index.html .
Hoe krijg ik dat op www.feijen.tmfweb.nl
Uploaden hoe werkt dat.?

Verwijderd

Als je met FP 2000 'Save As' Doet , dan kun je toch je locatie op het web opgeven ? Als ie dan vraagt om een password en gebruikersnaam , dan geef je je inloggegevens .

• Macaco
Nou moet het gelukt zijn. Dat met frontpage 2000 gaat ik zeker ook proberen. Dit plaatje heb ik met een ftp clientje geupperd.
Afbeeldingslocatie: http://www.feijen.tmfweb.nl/WCpuid.JPG
Dit is dan een plaatje dat de processor op 800Mhz draait .

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Trekt ie het niet op 133fsb? of trekt je geheugen of mobo het niet? Ik wil hem wel ruilen, maar dan moet het wel lukken..

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Colin, ik heb dezelfde configuratie een P3-650E slot1 en Asus P3V4X met een golden orb.
Het is niet zeker dat je met een p3-650E 866 MHZ kan halen =133 FSB, meestal haalt zoŽn processor maar een FSB van 124 of 126 MHZ.
Hoger lukt meestal alleen met betere koeling zoals een Golden Orb. Ik heb na lang proberen hem op 845 MHZ=130 FSB draaien op 1.8 volt. Op 866 MHZ lukt ook wel maar dan moet ik het voltage verhogen naar 1,85 en dan is ie niet 100 % stabiel :( . Normaal gesproken met je die processor gelijk omruilen een 667 EB is veel moeilijker/onmogelijk te overclocken naar 800 MHZ

Dennis

• Macaco
Collin: ik heb hem nu maar even op 140Mhz staan op mijn oude P2B mobootje.En met 128Mb/pc100 intern.Windows boot gewoon en is lekker snel maar de agp vindt het wat minder.

Afbeeldingslocatie: http://www.feijen.tmfweb.nl/WCpuid2.JPG

Ik ruil niks hoor ik heb hem zelf net nieuw.
:) gekocht bij www.hardware.nl
Ik denk dat ze geen 650 E meer hebben liggen
700 E is ook wel goed.
Pagina: 1