Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22
Weet iemand waar ski sklding aangeschaft kan worden met een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik heb geen zin om honderden euro's uit te geven, maar ik wil niet cheap zijn en troep aanschaffen.

Ik ben niet zo heel thuis in de merken, buiten de 'protests' en 'quicksilvers' om :)

Als iemand een suggestie heeft, alvast bedankt _/-\o_

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Editie NL had er maandag nog een item over

http://www.rtlnieuws.nl/e...t-skipak-voor-een-prikkie

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
weet niet waar je woont maar bij DAKA in Rotterdam (bij Blijdorp) is een soort van koopjeskelder. Prima spullen voor relatief weinig.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• ljwilliam88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:22
Waywaith schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:13:
Weet iemand waar ski sklding aangeschaft kan worden met een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik heb geen zin om honderden euro's uit te geven, maar ik wil niet cheap zijn en troep aanschaffen.

Ik ben niet zo heel thuis in de merken, buiten de 'protests' en 'quicksilvers' om :)

Hands down: http://www.blue-tomato.com/nl-NL/

Hieronder nog wat kortingscodes (geldig tm 18-12)
10 € korting op een bestelling van 50 € of meer met de code : RFZ7KL8KL2
20 € korting op een bestelling van 100 € of meer met de code : HJU96GPM4T
50 € korting op een bestelling van 200 € of meer met de code: SA53GWD29U

Veel plezier!

• Waywaith
@ljwilliam88 thanks! Ik ga er even naar kijken

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:19
Waywaith schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:13:

Na het seizoen naar Bataviastad. De Salomon shop had altijd jassen en broeken voor nette prijzen. Ook de Protestshop wil nog wel eens jassen in de uitverkoop gooien.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

De Aldi/Lidl heeft in deze tijden van het jaar ook vaak dergelijke zaken in de aanbieding. Prima prijs/kwaliteit verhouding voor als je geen doorgewinterde wintersporten bent. Sowieso is de onderkleding van hun aan te raden. Prima thermo artikelen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Waywaith
TheOmen schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:35:
[...]

Na het seizoen naar Bataviastad. De Salomon shop had altijd jassen en broeken voor nette prijzen. Ook de Protestshop wil nog wel eens jassen in de uitverkoop gooien.
Nog last minute wat geboekt, dus geen tijd om te wachten op de sale @bataviastad. Hoe dan ook misschien toch even langs gaan...

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:38
Ik ben vorig jaar voor de eerste keer gegaan, goed bevallen overigens.
Kleding toen bij o.a. de Makro en Aldi gehaald, echt prima spul. Je gaat redelijk vaak onderuit en bij mij was bijvoorbeeld de broek gescheurd door m'n ski. Dit is geen probleem als je een goedkoop broekie aan hebt.

Ik zou de folder in de gaten houden! Vorige week nog een mooie helm gescoord bij de Aldi voor 28 euro, daar huur je hem bijna niet voor :).

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:35

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het Shopping Forum is niet bedoeld voor "waar kan ik dit kopen" topics. Zeker niet als je daarbij zelf geen enkele inzet toont. Dit topic doe ik dan ook op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.