-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
weet niet waar je woont maar bij DAKA in Rotterdam (bij Blijdorp) is een soort van koopjeskelder. Prima spullen voor relatief weinig.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Hands down: http://www.blue-tomato.com/nl-NL/Waywaith schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:13:
Weet iemand waar ski sklding aangeschaft kan worden met een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik heb geen zin om honderden euro's uit te geven, maar ik wil niet cheap zijn en troep aanschaffen.
Ik ben niet zo heel thuis in de merken, buiten de 'protests' en 'quicksilvers' om
Als iemand een suggestie heeft, alvast bedankt
Hieronder nog wat kortingscodes (geldig tm 18-12)
10 € korting op een bestelling van 50 € of meer met de code : RFZ7KL8KL2
20 € korting op een bestelling van 100 € of meer met de code : HJU96GPM4T
50 € korting op een bestelling van 200 € of meer met de code: SA53GWD29U
Veel plezier!
@ljwilliam88 thanks! Ik ga er even naar kijken
Na het seizoen naar Bataviastad. De Salomon shop had altijd jassen en broeken voor nette prijzen. Ook de Protestshop wil nog wel eens jassen in de uitverkoop gooien.Waywaith schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:13:
Weet iemand waar ski sklding aangeschaft kan worden met een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik heb geen zin om honderden euro's uit te geven, maar ik wil niet cheap zijn en troep aanschaffen.
Ik ben niet zo heel thuis in de merken, buiten de 'protests' en 'quicksilvers' om
Als iemand een suggestie heeft, alvast bedankt
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
De Aldi/Lidl heeft in deze tijden van het jaar ook vaak dergelijke zaken in de aanbieding. Prima prijs/kwaliteit verhouding voor als je geen doorgewinterde wintersporten bent. Sowieso is de onderkleding van hun aan te raden. Prima thermo artikelen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nog last minute wat geboekt, dus geen tijd om te wachten op de sale @bataviastad. Hoe dan ook misschien toch even langs gaan...TheOmen schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:35:
[...]
Na het seizoen naar Bataviastad. De Salomon shop had altijd jassen en broeken voor nette prijzen. Ook de Protestshop wil nog wel eens jassen in de uitverkoop gooien.
Ik ben vorig jaar voor de eerste keer gegaan, goed bevallen overigens.
Kleding toen bij o.a. de Makro en Aldi gehaald, echt prima spul. Je gaat redelijk vaak onderuit en bij mij was bijvoorbeeld de broek gescheurd door m'n ski. Dit is geen probleem als je een goedkoop broekie aan hebt.
Ik zou de folder in de gaten houden! Vorige week nog een mooie helm gescoord bij de Aldi voor 28 euro, daar huur je hem bijna niet voor
.
Kleding toen bij o.a. de Makro en Aldi gehaald, echt prima spul. Je gaat redelijk vaak onderuit en bij mij was bijvoorbeeld de broek gescheurd door m'n ski. Dit is geen probleem als je een goedkoop broekie aan hebt.
Ik zou de folder in de gaten houden! Vorige week nog een mooie helm gescoord bij de Aldi voor 28 euro, daar huur je hem bijna niet voor
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.