Goedemiddag, Ik weet niet in welke (sub)forum ik deze vraag moet plaatsen dus doe ik het maar hier. Ik heb een probleempje met mijn laptop, hij word gemiddeld met een spel aan altijd 90-95 graden. Al super veel geprobeerd maar niets helpt dus ik heb dat maar geaccepteerd. Toen hij nieuw was en net uit de doos werd hij ook al best wel heet.
Ik gebruik mijn laptop dus met een externe muis, geluid, toetsenbord en hdmi naar mijn scherm dus raak mijn laptop amper aan. Nu heb ik hem dus omgedraaid (Zodat de achterkant van het scherm horizontaal op mijn kastje staat en mijn toetsenbord/hardware gedeelte staat dus verticaal omhoog.)
Is dit schadelijk voor mijn laptop dat hij dus verticaal staat? Het scheelt soms wel 10-20 graden aangezien het hete lucht beter kan ontsnappen denk ik.
Het is een rare vraag om te googlen dus dat lukte niet echt.
BVD voor de reacties
mvg
Edit: Het gaat trouwens om deze laptop: pricewatch: HP Pavilion g7 2054SD
Wat ik wel mee had gekregen van het googlen was dat sommige hardware extra belast werd bij sommige types als hij verticaal staat. Ik heb dus geen idee of dat bij mijn laptop ook zo is.
Ik gebruik mijn laptop dus met een externe muis, geluid, toetsenbord en hdmi naar mijn scherm dus raak mijn laptop amper aan. Nu heb ik hem dus omgedraaid (Zodat de achterkant van het scherm horizontaal op mijn kastje staat en mijn toetsenbord/hardware gedeelte staat dus verticaal omhoog.)
Is dit schadelijk voor mijn laptop dat hij dus verticaal staat? Het scheelt soms wel 10-20 graden aangezien het hete lucht beter kan ontsnappen denk ik.
Het is een rare vraag om te googlen dus dat lukte niet echt.
BVD voor de reacties
mvg
Edit: Het gaat trouwens om deze laptop: pricewatch: HP Pavilion g7 2054SD
Wat ik wel mee had gekregen van het googlen was dat sommige hardware extra belast werd bij sommige types als hij verticaal staat. Ik heb dus geen idee of dat bij mijn laptop ook zo is.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2014 13:17 ]