[mp3 cd speler] expanium en mp3 cd's

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 15:26

syserr

kangoeroe

Topicstarter
ben in het bezit van een philips mp3cdspeler en heb al verschillende cdeeetjes met (legale) mp3tjes gebrand... op m'n hd staan ze netjes in alfabetische volgorde als ik de cd's bekijk, maar die mp3cdspeler speelt ze niet zo af, heeft iets met index etc te maken? In EZCD kon je namelijk wel iets van index op cd aangeven met welke file ie waar plaatst maar dat heeft volgens mij weinig uitgemaakt... wie meer info en eventueel een oplossing??

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• NIMBUS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 09:49
misschien 'kijkt' ie wel naar de naam van het nummer volgens de mp3tag; die is waarschijnlijk anders dan de naam van het mp3tje

Verwijderd

hij soorteerd volgens de dos methode dus als een filename langer is dan 8 tekens dan kot hij dat af (op een vage manier)

en dan komen ze ineens in een andere volgorde te staan..... ik heb er ook last van////

moet je maar eens in DOS je CDtje benaderen.... dan zie je wat ie er van maakt...

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:50

GmR

Je kan je mp3s ook anders sorteren.
Persoonlijk heb ik bijna alleen maar albums en cdm's, en de filenames beginnen dan dus met het tracknummer. Dan staan ze dus altijd in de goede volgorde