"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
misschien 'kijkt' ie wel naar de naam van het nummer volgens de mp3tag; die is waarschijnlijk anders dan de naam van het mp3tje
Verwijderd
hij soorteerd volgens de dos methode dus als een filename langer is dan 8 tekens dan kot hij dat af (op een vage manier)
en dan komen ze ineens in een andere volgorde te staan..... ik heb er ook last van////
moet je maar eens in DOS je CDtje benaderen.... dan zie je wat ie er van maakt...
en dan komen ze ineens in een andere volgorde te staan..... ik heb er ook last van////
moet je maar eens in DOS je CDtje benaderen.... dan zie je wat ie er van maakt...
Je kan je mp3s ook anders sorteren.
Persoonlijk heb ik bijna alleen maar albums en cdm's, en de filenames beginnen dan dus met het tracknummer. Dan staan ze dus altijd in de goede volgorde
Persoonlijk heb ik bijna alleen maar albums en cdm's, en de filenames beginnen dan dus met het tracknummer. Dan staan ze dus altijd in de goede volgorde