Toon posts:

Wel of niet met deze kaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze heb ik benodigd om iets te spelen (MW3), :)

Video Card: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA GeForce 8600GT / ATI Radeon X1950 or better

Echter heb ik een, :|

512 MB NVIDIA GeForce 8500GT

De rest van de eisen is allemaal goed.

Wat kan dit opleveren qua spel en met name online? 8)7

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
De 8500GT is ongeveer half zo snel als de 8600GT, het spel zal dan ook niet echt vlot gaan.

Je kan voor weinig geld wel een ander kaartje halen uit de V&A dan kan je voor een kleine investering toch het spel nog spelen.
Wel even kijken of je voeding de zwaardere kaart nog aan kan.

Bijvoorbeeld deze

V&A aangeboden: XFX GeForce 8800 GTX

Dan ben je voor 20 euro klaar.

[ Voor 24% gewijzigd door Ernemmer op 10-12-2014 09:56 ]

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 15:37
8800 is misschien niet de beste keuze, Deze hebben nogal wat problemen gehad.
Kan je beter gaan voor: V&A aangeboden: Zotac Geforce GTX260 deze is sneller en heeft dezelfde prijs tegen een lager energie verbruik.

Is je voeding een probleem kan je altijd nog kijken naar:
V&A aangeboden: Point of View GeForce 9600 GT EXO snel genoeg voor je spel en laag energie verbruik.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 00:34

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Ik raad je sterk af om voor een kaart uit de 8xxx of 9xxx generatie te gaan. Deze kaarten hebben een probleem met verkeerde underfill waar door de (grote) temperatuurs schommelingen barstjes in komen met als gevolg dat de kaart stopt met werken.
Ga voor een kaart uit een nieuwere generatie zoals die GTX260 of leg iets meer geld bij en koop een veel snellere kaart voor 50-70 euro. Bijvoorbeeld HD5870, HD6950 of GTX560TI (presteren allemaal gelijk).

Indien je een zwaardere kaart koopt controlleer dan wel of je voeding sterk genoeg is en niet een B-merk 500Watt.

Verwijderd

Topicstarter
Okay ik kan wel wat gegevens hier neer zetten zodat jullie een goede kaart voor een redelijke prijs kunnen aanprijzen.

Zeg maar welke gegevens jullie willen en hoe ik daar het snelst aan kom.
Ben een pc nerd dus hulp is geboden :D

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move VB -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Zow behoorlijk streng zeg.

Niet echt klantvriendelijk......

Nu weet ik nog vrij weinig meer.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Valt ook wel mee hoor, hij verplaatst hem zelfs voor je, ik ken fora waar je topic vrolijk op slot gaat, je een waarschuwing krijgt en dat je je topic overnieuw, met de juiste tags, in het juiste forum moet plaatsen.

Belangrijkste is iig welke voeding je hebt, welke cpu en mobo je hebt is ook wel handig om te weten, want als die ook erg oud zijn, kan zelfs een HD5870 al overkill zijn.

People as things, that’s where it starts.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 00:34

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:17:
Zow behoorlijk streng zeg.

Niet echt klantvriendelijk......

Nu weet ik nog vrij weinig meer.
Klant? Wij doen dit in onze vrije tijd omdat we het leuk vinden. We hoeven niks :p.
Zoals VasZaitsev al zegt plaats eerst even de rest van je systeem, zonder die informatie kunnen we je niks aanraden.

Verwijderd

Topicstarter
Okay okay sorry, duidelijk

HP 9170.nl

Moederbord
M2N68-LA (Narra3)

Processor
AMD Phenom X4 9500

Geheugen
3 GB

Videokaart
NVIDIA GeForce 8500 GT
Geïntegreerde nVidia GeForce 6150SE-videokaart
Voeding 300W

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat al gezegd is, hier kan je niet al te veel van verwachten. Ook is 3GB RAM erg magertjes...

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
'Voeding 300W' geeft me het idee dat dit geen al te beste voeding zal zijn, dus dan heb je het over het upgraden van de voeding, geheugen en videokaart voordat je ook maar kan overwegen MW3 te starten, die gaat het nooit doen met maar 3GB ram.
Verder is het moederbord ook niet al te best, betwijfel of het het waard is hier geld in te steken, lijkt me beter dat je ipv deze pc vrijwel volledig te upgraden je vanaf het begin goed start met een nieuwe build welke gebouwd is voor wat je ermee wilt doen.

Fixing things to the breaking point...

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 15:37
Daar kan je niet zo heel veel mee. Ik zou zeggen een Nvidia GT 730 of een AMD R7 240 of R7 250.
Daarmee zou je wel aardig moeten kunnen spelen als je niet te veel eisen stelt.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Verwijderd

Topicstarter
OKAY TX!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-02 23:37
Wat is er mis met het spel gewoonweg kopen, en kijken hoe goed het draait? Daarna kun je op basis daarvan zien of je nog moet (of wil) investeren in verbetering.
Pagina: 1