Tweaker awards - beste smartphone - geen toegang

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melwasul
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 15:11
Hoe admin's,

Ik heb sinds maandag geen toegang meer tot het 'beste smartphone" topic van de tweakers awards. Andere topics van de tweaker awards lijken wel normaal toegankelijk. Iemand een idee waarom?
Ik krijg een "categorie 6" foutmelding.

Experience the mountains!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ik ondervind dit ook, niet alleen bij deze overigens, maar ook bij beste ssd, beste laptop, beste printer.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nu de nominatieperiode is afgerond (nomineren kon t/m 8 december), zijn de topics uit zicht gezet. Zie ook Geen toegang (meer) tot tweakers awards 2015 Cat6 iets lager in de topiclijst. 1 topic lijkt me genoeg, dus ik sluit deze :)

Edit: aha, de aliassen staan er nog. Dat is inderdaad niet handig :P

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 10-12-2014 08:50 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

De nominatietopics worden binnenkort weer teruggezet naar een afgescheiden forum zodat de nominaties geteld kunnen worden. Op dat moment zien jullie de topics niet meer.
Een alias naar een topic in dat afgescheiden forum blijft echter wel staan, en die zien jullie dus nog wel.

Deze aliassen worden handmatig verwijderd :)

Dit topic is gesloten.