"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Gold die 30-dagen limiet niet alleen voor NIEUWE inschrijvers, dus niet voor diegenen die al ingeschreven waren?
Virussen? Scan ze hier!
Uhm als het goed is alleen voor nieuwe maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggenOp woensdag 13 juni 2001 19:05 schreef wildhagen het volgende:
Gold die 30-dagen limiet niet alleen voor NIEUWE inschrijvers, dus niet voor diegenen die al ingeschreven waren?
hmm dat zou wel goed uitkomen, alhoewel die pc de komende 17 dagen toch wel aanstaat denk ikOp woensdag 13 juni 2001 19:05 schreef wildhagen het volgende:
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Verwijderd
Als ik bij me profiel kijk staat er dat ik 402 (nu dus meer
) posts heb en sinds februari op GoT geregistreerd sta...
Waarom kan ik dan niet in SG enz.. ??
raah, *flierp, *tsjirp*, reuh...Op woensdag 13 juni 2001 19:13 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Als ik bij me profiel kijk staat er dat ik 402 (nu dus meer) posts heb en sinds februari op GoT geregistreerd sta...
LEZEN! LEZEN! LEZEN!
er zijn nu al 100 replies over: UITLOGGEN en weer INLOGGEN
Virussen? Scan ze hier!
Hehe, is best lastig enzo hoorOp woensdag 13 juni 2001 19:14 schreef wildhagen het volgende:
er zijn nu al 100 replies over: UITLOGGEN en weer INLOGGEN
* IceStorm vraagt zich af waarom ie zelf wel gewoon ingelogt kon blijven en zelfs nog modrechten overhield
een laat verjaardagscadeautje denk ikOp woensdag 13 juni 2001 19:30 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Hehe, is best lastig enzo hoor
* IceStorm vraagt zich af waarom ie zelf wel gewoon ingelogt kon blijven en zelfs nog modrechten overhield
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat uitloggen en dan weer inloggen werkt bij mij dus niet he... 
Wanneer kan ik er nou weer in?? Ik zit al meer dan 2 jaar op dit forum. nu wordt me opeens de toegang ontzegd?? Beetje vreemde actie, niet??
Wanneer kan ik er nou weer in?? Ik zit al meer dan 2 jaar op dit forum. nu wordt me opeens de toegang ontzegd?? Beetje vreemde actie, niet??
Try again. Volgens het control panel ben je gewoon "Full Access Member"Op woensdag 13 juni 2001 20:03 schreef Martijn het volgende:
Dat uitloggen en dan weer inloggen werkt bij mij dus niet he...
Wanneer kan ik er nou weer in?? Ik zit al meer dan 2 jaar op dit forum. nu wordt me opeens de toegang ontzegd?? Beetje vreemde actie, niet??![]()
![]()
![]()
![]()
Cookies trashen wil ook wel eens helpen
Pagina: 1