Verdwenen shopreviews Trendy Computers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Volgens mij zijn er bij http://tweakers.net/shopr...computers/shopreviews/12/ een aantal reviews verdwenen. Naar mijn mening had ik een (negatieve) review over ze geschreven, maar die is dus nergens meer te vinden. Klopt dit? Zo ja, hoezo is mijn review weggehaald dan?

Op 15 maart 2014 besteld: Frozen in "Samsung note 10.1 2014 voor €450 bij trendycomputers"
Op de 19e geleverd: Frozen in "Samsung note 10.1 2014 voor €450 bij trendycomputers"

edit:
Ik weet eigenlijk wel zeker dat er reviews stonden, want op 18 maart heb ik bericht gehad van één van jullie collega's:
Beste Frozen

Op dinsdag 18 maart 2014 11:00 heb je een melding gedaan tot het aanpassen van de bedrijfsgegevens voor Trendy Computers. De wijzigingen zijn doorgevoerd, hartelijk bedankt voor het melden!

Met de middelen die wij hebben houden wij de shopreviews nauwlettend in de gaten. Het komt geregeld voor dat wij erachter komen dat personeel van een webshop hun eigen shopreviews achterlaten, iets waar wij hard tegenop treden en hiervoor in het verleden zelfs winkels hebben geweerd uit de Pricewatch.

Ook bij deze webshop zullen we de shopreviews nalopen.

Met vriendelijke groet,
Namens Tweakers
[naam]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:26

FlipFluitketel

Frontpage Admin
reviews: Tweakers FAQ
Aangezien er geen note staat dat ie verwijderd is zal de uitleg in bovenstaande link de oorzaak zijn van het verdwijnen van jouw review. De review was van 27-3 wat dus ouder dan 8 maanden is.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!