Geen toegang (meer) tot tweakers awards 2015 Cat6

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 23:02
Beste Adjes,

Een paar dagen geleden kon ik nog in het topic met name de discussie om het "beste product" heen vind ik zeer interessant. zou ik weer toegang kunnen krijgen? In ieder geval tot dit topic. :)

Tot welke onderdelen heb ik nog meer geen toegang die mogelijk interessant zijn/, en wat moet ik doen om deze te krijgen?

Ik heb recent met internet gerest en cookies e.d verwijderd mogelijk heeft dit er iets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Volgens mij zoek je een topic die in de prullenbak verdwenen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die zijn inderdaad uit het zicht geplaatst, dus niet meer beschikbaar voor users :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 23:02
O ok las net dat het topic inderdaad open was tot 10 dec. (dom)

Is het niet eer mogelijk de reacties van gebruikers in te zien? of is dat misschien later nog mogelijk juist dit vond ik behoorlijk interessant.
Opzich zou het topic toch daarvoor toegankelijk kunnen blijven zonder de mogelijkheid om nieuwe dingen te posten

wat vinden jullie admins en moderaters daarvan?

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:58
Sinds jaar en dag gaan de nominaties na afloop weer uit het zicht. Dat bevalt prima. Je hebt alle vrijheid om te nomineren, maar ook om gedurende het jaar van mening te veranderen. Die kan je zo niet nagedragen worden. ;)