Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Danhoff1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-12-2024
Hallo allemaal.
Gisteren na anderhalf jaar mn uitstekende sennheiser cx 300 oordopjes kwijt geraakt. Destijds voor 50 euro gekocht en kan eerlijk zeggen dat dit het geld dubbel en dwars waard was.

Nou ben ik op zoek naar nieuwe. Ik overweeg dezelfde weer aan te schaffen maar vroeg me af of er nog voor 50 euro (mag iets meer) betere bangforyourbuck oordopjes zijn. Het liefst in-ear. Iemand een idee?

Alvast bedankt,

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 21:41

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Ach ja, het forum staat er vol mee ;)

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:46

FeaR

In GoT we trust

In-ears vallen onder Mobile, schopje naar MAA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:50
€50 zou door de meeste mensen (hier) niet als 'duur' bestempeld worden ;)

Zelf heb ik een jaar geleden gezocht naar oordopjes in ongeveer die prijsrange en voor Pioneer in-ears gekozen (niet echt relevant verder, gezien ieder z'n eigen voorkeuren heeft).

In ieder geval zou het handig zijn als je even laat weten wat voor muziek je meestal luistert, en of je nog voorkeuren hebt zoals bijvoorbeeld extra bass of veilig gebruik op de fiets.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Als je echt bangforyourbuck in-ears wil, waarom probeer je de Xiaomi Pistons V2 niet? Kan zich imho toch wel meten met sennheisers.

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 14:16
Kenzi schreef op woensdag 10 december 2014 @ 07:58:
Als je echt bangforyourbuck in-ears wil, waarom probeer je de Xiaomi Pistons V2 niet? Kan zich imho toch wel meten met sennheisers.
Deze heb ik na tips op het forum ook. Let wel even op waar je ze koopt, er zijn veel sites die fake versie verkopen. Ik heb ze een jaar geleden op spemall.com gekocht

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
En anders gewoon de cx-400 (2). Kosten ook zo'n 50 euro en zijn ook verder prima.

• Danhoff1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-12-2024
Dankuwel! Ik zag net dat de cx 300 tegenwoordig 30 zijn. Maar die van xiaomi lijkt me ook wel wat. Ik importeer veel telefoons van xiaomi ui China en dit lijkt me wel wat.

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-09 18:35
Ik check altijd even dit draadje op head-fi.org en kijk dan wat binnen mijn budget valt en verkrijgbaar is hier in nederland. Zie ook http://theheadphonelist.com/headphone-list/

Brainwavz S1 misschien een idee? Die is nu in de aanbieding bij mp4nation. Misschien past de delta of S0 nog beter bij je, moet je even uitzoeken.

Andere merken die misschien het bekijken waard zijn:
Vsonic
Meelectronic
Soundmagic
En nog velen anderen.

[ Voor 20% gewijzigd door Aapenootjes op 10-12-2014 16:13 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Kijk eens in het algemene topic over in-ears: Het Algemene in-ear en oordopjes topic, daar vind je al veel suggesties. Als je er dan nog niet uitkomt, kunnen ze je daar een advies op maat geven :)

Ik sluit daarom dit topic. Succes met je keuze!

[ Voor 13% gewijzigd door Canaria op 11-12-2014 11:17 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.