videokaart upgrade of meer ?

Pagina: 1
Acties:

• HendrikT
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-02 19:48
Ik vraag me af of ik mn huidige config kan updaten met een goede videokaart of dat ik meer dingen moet upgraden, ik hoop dat ik genoeg heb aan alleen een nieuwe videokaart: ik heb het volgende:

AMD Athlon II X4 645 x64 3.10 GHz Hyper 212 plus cooler
8 GB RAM
ATI RADEON 5770 videokaart
OCZ 500 watt voeding

Ik zoek een?
Videokaart denk ik ....

Wat is je budget?
Ik zit te denken aan max 250 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me niet veel uit

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik speel al 10 jaar counterstrike source, dat lukt nog steeds heel goed met mn huidige configuratie, maar ik wil ook graag farcry 4 GTA 5 en de nieuwe call of duty spelen

• ItsShowTimeZ
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-02 07:18
Videokaart kan je upgraden, maar je CPU gaat wel een Bottleneck worden. Heb je zelf al gezocht naar opties voor een nieuwe videokaart? Er zijn genoeg topics om in te kijken wat voor videokaart voor jou een goede zou zijn.

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-02 11:51
Je CPU zal idd voor een meer recente videokaart een bottleneck kunnen worden. Al zal het zowiezo een flinke verbetering worden ten opzichte van de 5770 die je nu hebt. Wel ook gelijk je voeding vernieuwen afhankelijk van het type zitten er bij OCZ een aantal slechte series tussen. Denk dat je dat wel moet redden voor 250 euro. een R9 280(x) en een voeding. Desnoods een 7950 en een nieuwe voeding nemen ben je ongeveer gelijk maar wel goedkoper uit.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

• HendrikT
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-02 19:48
Ik heb zelf al wel gezocht naar videokaarten, mn hoofdvraag is eigenlijk of de cpu idd een bottleneck wordt. Mijn voeding heb ik bij mn vorige upgrade gekocht dus ik hoop dat die nog ff mee kan.