Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxstar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-10-2022
Beste Tweakers,

Ik zou graag een paar foto's op Canvas printen. Weten jullie toevallig nog een goedkope site? Mag ook best in het buitenland zijn btw. Maar moet natuurlijk wel betrouwbaar zijn ;)

Casper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heb je toevallig google al eens geprobeerd? je mag best zelf wat inzet tonen ;)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxstar
Ja tuurlijk heb ik dat gedaan, maar dan kom je de bedrijven tegen die veel reclame maken en redelijk duur zijn. D'r zijn altijd kleine en goedkope bedrijven die je op google minder makkelijk vind en ik hoopte dat iemand van jullie al iets wist en ookal ervaring had met dat bedrijf.

Casper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:36

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

baxstar schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:14:
Ja tuurlijk heb ik dat gedaan, maar dan kom je de bedrijven tegen die veel reclame maken en redelijk duur zijn. D'r zijn altijd kleine en goedkope bedrijven die je op google minder makkelijk vind en ik hoopte dat iemand van jullie al iets wist en ookal ervaring had met dat bedrijf.

Casper
Maar wat noem jij duur? Dit soort dingen mag je dan wel eens vermelden.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxstar
Ik bedoel ook niet per se duur, maar eerder dat je weet dat de gene die je het eerst vind met google niet gelijk de goedkoopste zijn. Ik hoopte dus dat er iemand een adres wist die aanzienlijk goedkoper is dan de resultaten op google.

Casper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Beetje meer inzet mag wel, we zijn hier op Tweakers geen Google dienst ;) Je noemt goedkoop maar geen bedrag. Je noemt verder geen voorbeelden.. Deze gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.