Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lichte laptop om te gamen en vervoeren

Pagina: 1
Acties:

• Bauckel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-02 00:41
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen,werken aan studie, films kijken en vervoeren. De nieuwste games, hoogste resolutie hoeft niet.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken?
Sowieso Windows, welke maakt niet uit.

Wat is je budget?
€ 750

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja

Specifieke eisen?
Moet mogelijk zijn om een SSD in te bouwen.
5 GHz ondersteuning

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zat zelf aan deze te denken:
http://www.bcc.nl/compute...62782&utm_source=hardware

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
Doen :) Succes.!!

Nieuwste games, hoogste resolutie hoeft niet.?
Bedoel je niet hoogste grafische instellingen.?

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

• space_octopus
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 15:43
Wat bedoel je met "5 GHz ondersteuning"?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
space_octopus schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:45:
Wat bedoel je met "5 GHz ondersteuning"?
Wifi.

• space_octopus
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 15:43
Weer wat geleerd. Bedankt!
Goede laptop trouwens.

• Bauckel
Hoogste grafische instellingen inderdaad.
Ik heb net te horen gekregen van een eigenaar van deze acer, dat deze een groot laadblok heeft en een trackpad die niet bepaalt als prettig ervaren wordt.

Wat zou een goed alternatief voor deze laptop zijn?

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Denk dat je voor die prijs niet snel een betere deal zult vinden. Geloof dat deze qua bouwkwaliteit e.d. best prima is. Elke laptop heeft zo z'n minpunten (de één een slecht scherm, de ander een slecht keyboard, deze dan een "slechte" trackpad), maar met 750 euro budget ontkom je daar helaas niet aan.

Qua hardware is hij geloof ik wel prima, vrij snelle grafische kaart en een aardige processor, dus je moet er wel op kunnen gamen. Op Full HD of met maximale settings zal je niet lukken, maar denk dat op medium settings en een wat lagere resolutie het meeste wel meekomt.

• JSA
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-01-2023

JSA

eentje met een wat groter scherm maar naar mijn idee wel goede kwaliteit

http://www.mycom.nl/lapto...571881/asus-f750ln-t4118h

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Die heeft een slechtere GPU en is zwaarder, dus wat dat betreft kun je beter voor de Acer gaan.

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
On-topic
Bauckel schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:09:
Hoogste grafische instellingen inderdaad.
Ik heb net te horen gekregen van een eigenaar van deze acer, dat deze een groot laadblok heeft en een trackpad die niet bepaalt als prettig ervaren wordt.

Wat zou een goed alternatief voor deze laptop zijn?
Ik denk dat deze laptop qua prijs/prestatie heel erg goed is ;)

Mijn vriendin heeft ook een nieuwe laptop aangeschaft, ze is dit jaar begonnen aan de Uni in Utrecht en kreeg als eis mee dat de laptop 5Ghz(AC, dual channel) moest ondersteunen. Met dit budget is de keuze niet echt ruim wanneer je een laptop zoekt met 5Ghz ondersteuning.

Je zou kunnen kijken naar de Lenovo Flex serie. Die heeft ook 5Ghz.

Succes, als je vragen hebt hoor ik het graag :)
Off-topic
JSA schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:30:
eentje met een wat groter scherm maar naar mijn idee wel goede kwaliteit

http://www.mycom.nl/lapto...571881/asus-f750ln-t4118h
Je raad nu een laptop aan waar je zelf 4 topics over hebt aangemaakt.? 8)7

In elk topic vraag je of deze laptop een goede keuze is, hoe de kwaliteit is van deze laptop en of er reviews over op internet staan.
En nu raad je hem aan een ander aan.? |:(

Ik weet zeker dat er mensen zijn hier op tweakers die echt geen verstand hebben van laptops en de hardware die erin zit. Deze personen vertrouwen erop dat wij ze een juist advies geven met de kennis die wij hebben.

Peace d:)b

[ Voor 36% gewijzigd door Liber8 op 09-12-2014 23:26 ]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

• JSA

JSA

@Liber8
Wat wil je nu eigenlijk zegen?
De laptop die ik noemde is naar mijn idee wel een goede keuze. Dat is wat ik zeg.
Dit na heel veel speurwerk hier maar vooral elders....zowel internet als winkels..
Of vindt jij dat JIJ alleen iets mag roepen over laptops? Als dat zo is dan moet ik wel even lachen...

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Die Asus heeft geen 5Ghz ondersteuning dus valt sowieso al af. De Acer heeft dat wel, is kleiner, lichter en heeft betere hardware, dus de Acer is in dit geval een betere keuze.

• JSA

JSA

Klopt deze 17 inch is groter en geen 5ghz ondersteuning.
maar waar mij het om ging is dat er een aantal personen zijn die zichzelf blijkbaar erg geweldig vinden en er blijkbaar moeite mee hebben dat er ook anderen zijn die ook veel te weten zijn gekomen over een bepaald product. Deze mensen controleren zelfs anderen wat ze ook nog doodleuk vermelden..
beste stuurlui....die hun carriere waarschijnlijk liever elders...en deze site als hun eigendom zien?

Verwijderd

Heeft iemand er over nagedacht dat die kloksnelheid van de processor redelijk laag is? Zou persoonlijk iets zoeken met een hogere kloksnelheid aangezien 1,7ghz echt laag is, aangezien je de nieuwste games ermee wilt spelen? Volgens mij bottleneckt dit, dat heb ik in ieder geval ergens gelezen.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ghz gaat het niet om. Een supersnelle processor is het niet, maar wel voldoende lijkt me.

Verwijderd

Thomasx4 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:50:
Ghz gaat het niet om. Een supersnelle processor is het niet, maar wel voldoende lijkt me.
Ook bij de laatste high end games? Denk dat er toch wel degelijk verschil in fps is te merken.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:51:
[...]

Ook bij de laatste high end games? Denk dat er toch wel degelijk verschil in fps is te merken.
Voor 750 euro kan je gewoonweg geen laptop kopen die alle games even goed draait, ik denk dat dit, zeker vanwege de GPU, toch echt de beste keuze is.

Verwijderd

Thomasx4 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:59:
[...]

Voor 750 euro kan je gewoonweg geen laptop kopen die alle games even goed draait, ik denk dat dit, zeker vanwege de GPU, toch echt de beste keuze is.
Daar heb je je punt, sluit ik me bij je aan.
Ik zou dan je zelf voorgestelde laptop halen, goeie bang voor bucks verder!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11 01:34
Als TS een creditcard heeft en een klein beetje technisch is het ook mogelijk om de laptop in Duitsland te kopen.

Laptops zijn daar minstens 200 euro goedkoper bij dezelfde specs. Enige nadeel is dan dat je een qwertz toetsenbord krijgt maar je koopt dan op ebay een normale qwerty voor een paar tientjes. En vervang je die zelf moeilijk is dat niet.

Zo heb ik een Lenovo met i5 en Geforce 840m voor 500 euro kunnen krijgen.

• Bauckel
Xepos,

Heb toevallig wel wat gevonden op de Duitse markt, maar toch net met wat mindere specs.
Heb je wat links voor mij?
Pagina: 1