Peltier & Celeron

Pagina: 1
Acties:

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 14:49
Waar kan ik peltier elementen kopen, hoe duur zijn ze, en wat kan ik voor die prijs verwachten.
Wat is trouwens een goede cooler voor mijn celly 466 (PPGA) nu op 582 met een coolermaster (coppermine cooler).
Ik wil naar 700Mhz!
Ik hoop dat jullie wat weten!
Bedankt.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
www.oc-shop.nl

Al vaak gepost, ze zijn gewoon de beste voor dat soort spul :)

Verwijderd

No offence voor die gasten van OC-Shop maar voor somige mensen zij jullie gewoon erg duur..

Verwijderd

Duur is relatief, ikzelf vind dat wij een topprodukt afleveren waar wij volledig achterstaan.

Verwijderd

Bl@de ik zal je uit je dromen halen met luchtkoeling en peltier zul je echt niet de 700 halen, ik had een 466@583 lopen met 52W peltier ik kon 630 halen (90fsb) maar dan liep ie niet echt stabiel, en ik heb nog mazzel gehad dat ik een goede 466 celeron had, want met andere haalde ik alleen 583 en kon niet verder want dan startte het systeem niet meer op.
Maar als je mazzel hebt haale je de 630 misschien wel met een 72W, mits je luchtkoeling erg goed is.

Verwijderd

newt-van-oc-shop

Ik bedoel ik somige mensen.. die bijvoorbeeld handig zijn, arm zijn of zelf met Heatsinks en tec's van de electro-winkel kunnen puzzelen. Maar verder leveren jullie underdaad hele mooie spullen.

go zo door..

Verwijderd

Complete kits voor TEC koeling zijn in principe door iedereen hard-core of newbie tweaker in elkaar te zetten. durf je dit niet zelf aan, doen we het voor je geen probleem.

• Gert
Ken ik het hier wel vragen dan :)

Past zo'n Alpha FC-PAL30T + Delta AFB 60HP ook op een Asus CUBX? En hoe sloop je die pootjes eraf als je een gewone s370 cpu hebt, of zitten die er los bij?

Verwijderd

Past geen probleem, pootjes kan je eraf snijden

• Gert
Ok, thnx, dan komt er binnenkort een bestelling binnen :)

Verwijderd

Newt, zijn de alpha coolers al verzonden ?
ik wacht nu al ruim een week op de mijne

Verwijderd

Yep zijn verzonden, let wel de PTT heeft vertraging zie onze site; news
Pagina: 1