Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een vriend van mij heeft gevraagd een pc samen te stellen waar hij op wil minecraften en dergelijke met een krap budget. De hardware wil hij per se nieuw
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief verzendkosten (eventueel bij meerdere webshops) mag het beslist niet duurder worden dan €330,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Windows 7, een 19 inch 1440x900 monitor met VGA aansluiting, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf het volgende lijstje samengesteld:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo goedkoop mogelijk
Ga je overklokken?
Nee.
Graag zou ik jullie mening hierover weten aangezien ik voor dit lage budget niet echt weet wat goed is en wat niet.
Een vriend van mij heeft gevraagd een pc samen te stellen waar hij op wil minecraften en dergelijke met een krap budget. De hardware wil hij per se nieuw
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief verzendkosten (eventueel bij meerdere webshops) mag het beslist niet duurder worden dan €330,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Windows 7, een 19 inch 1440x900 monitor met VGA aansluiting, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf het volgende lijstje samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-5800K Black Edition | € 84,- | € 84,- |
| 1 | MSI A58M-E35 | € 38,55 | € 38,55 |
| 1 | Cooler Master Elite 342 | € 23,95 | € 23,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | LG GH24NSB0 Zwart | € 11,56 | € 11,56 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 60,91 | € 60,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 315,87 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo goedkoop mogelijk
Ga je overklokken?
Nee.
Graag zou ik jullie mening hierover weten aangezien ik voor dit lage budget niet echt weet wat goed is en wat niet.
De tiid hâldt gjin skoft.