GoT changes
SG bestaat dus wel degelijk!
Ik kan hem iig nog lekker zien 
30 dagen nadat je geregistreerd hebt krijg je toegang tot SG die tot de private fora behoort...
SG bestaat dus wel degelijk!
30 dagen nadat je geregistreerd hebt krijg je toegang tot SG die tot de private fora behoort...
ik kan der ook niet meer op
gisteren nog wel
gisteren nog wel
sjeez wat zit quote toch dichtbij edit...
Verwijderd
In en uit loggen en dan merk je het vanzelf wel.Op woensdag 13 juni 2001 19:05 schreef MeneerTim het volgende:
Ik heb 28 posts waarom mag ik dan wel SG in?
Verwijderd
Als ik dat niet gedaan zou hebben zou ik SG toch helemaal niet zien in de index? Ik heb me opnieuw ingelogd en ik mag er gewoon in..Op woensdag 13 juni 2001 19:07 schreef insoft het volgende:
[..]
In en uit loggen en dan merk je het vanzelf wel.
Ok, zeg het maar eerlijk, welke mod/ad heb jij ff bruut genomen voor deze privilegeOp woensdag 13 juni 2001 19:09 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Als ik dat niet gedaan zou hebben zou ik SG toch helemaal niet zien in de index? Ik heb me opnieuw ingelogd en ik mag er gewoon in..
Hier klopt nix van ! ik heb meer dan 50 posts
en langer dan een maand. btw had 700 posts maar die zijn allemaal naar de eeuwige datavelden maar meer dan 130 heb ik wel dussehh waar is m'n SG ??!!
EDIT: 181 posts zelfs.
EDIT: 181 posts zelfs.
Verwijderd
Ik denk dat die 50 posts limiet dan ook alleen voor nieuwe users geldt...?Op woensdag 13 juni 2001 19:05 schreef wildhagen het volgende:
Gold die 30-dagen limiet niet alleen voor NIEUWE inschrijvers, dus niet voor diegenen die al ingeschreven waren?
Ben je al langer geregd als 30 dagen?? Denk het wel aangezien ik 30 augustus 2000 als registratiedatum zie staan.Op woensdag 13 juni 2001 19:05 schreef MeneerTim het volgende:
Ik heb 28 posts waarom mag ik dan wel SG in?
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Verwijderd
Je geeft zelf al het antwoord...Op woensdag 13 juni 2001 19:28 schreef Christus het volgende:
[..]
Ben je al langer geregd als 30 dagen?? Denk het wel aangezien ik 30 augustus 2000 als registratiedatum zie staan.
Jaja, dat zal wel weer terugkomen..Op woensdag 13 juni 2001 19:29 schreef FerryHeibrink het volgende:
btw dus SG is ook weg uit de searchdamn das zwaar *censuur*
![]()
Zal er wel even een noteje van maken als dat al niet gebeurt isOp woensdag 13 juni 2001 19:29 schreef FerryHeibrink het volgende:
btw dus SG is ook weg uit de searchdamn das zwaar *censuur*
![]()
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()