daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti
Voor x86 heb je de HAXM nodig. Je kan de installer downloaden via de Android SDK (helemaal onderaan) en moet hem zelf opzoeken in de verkenner en installeren.
Ontzettend bedankt! Het is me niet gelukt via de sdk manager maar via de website van intel.Daos schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:52:
Voor x86 heb je de HAXM nodig. Je kan de installer downloaden via de Android SDK (helemaal onderaan) en moet hem zelf opzoeken in de verkenner en installeren.
daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti
Ik heb hetzelfde probleem.Daos schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:52:
Heb die HAXM ook geïnstalleerd maar er gebeurd nog steeds niets.
code:
1
| C:\Users\Jeffrey\AppData\Local\Android\sdk\tools\emulator.exe -avd Nexus_5_API_21_x86 -netspeed full -netdelay none |
maar dan gebeurt er niets...
Heb ook JAVA_HOME ingesteld bij Environment Variables maar nog steeds niets.
Niet dat dit de oplossing voor je probleem is, maar wellicht is het een idee om te kijken of je Genymotion aan de gang krijgt: https://www.genymotion.com/#!/.
De standaard emulator die wordt meegeleverd in de Android Studio is zo traag als dikke stront op steile helling. De integratie van Genymotion met Android Studio is perfect en mijn ervaring is dat als je eenmaal Genymotion gebruikt hebt, je nooit meer terug wilt naar de standaard emulator.
De standaard emulator die wordt meegeleverd in de Android Studio is zo traag als dikke stront op steile helling. De integratie van Genymotion met Android Studio is perfect en mijn ervaring is dat als je eenmaal Genymotion gebruikt hebt, je nooit meer terug wilt naar de standaard emulator.
Dat is niet altijd nodig, je kunt ook zonder, maar dan draait de emulator een heel stuk langzamer...Daos schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:52:
.edit: Er zijn nu ook x86 images waarbij het wel verplicht is om HAXM te gebruiken omdat dit ingebouwd zit in het image...
Je zou kunnen proberen om de RAM grootte van de avd aan te passen naar een waarde van (maximaal) 768MB, dat zou wel eens kunnen helpen.
[ Voor 13% gewijzigd door Elijan9 op 11-12-2014 11:44 ]
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
Pagina: 1