Vraagje over Kruidvat alcohol (70%)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyrius
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik heb net een flesje Alcohol Ketonatus (70%) gekocht bij het Kruidvat, maar daar bleek bij nadere inspectie van het etiket op de achterkant ook Bergamot in te zitten :/ Kan ik dit nog steeds gebruiken om de heatsink en mijn CPU mee schoon te maken? Er staat op het etiket dat het ook geschikt is om medische instrumenten mee schoon te maken (behoorlijk desinfecterend). Of wordt isopropyl alcohol (70%) alleen aangeraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:58
Weet je wat Bergamot is?
Citrus geurtje...

To be honest ik zou naar de apotheker en een flesje halen.... veel minder 'rotzooi' in

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyrius
Ja dat klopt, al ruik ik er niks citrus-achtigs aan. Ik heb een beetje op een spiegel gedaan en schijnt geen residu achter te blijven, maar voor de zekerheid ga ik morgen toch maar bij de apotheek een flesje halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elmo_b
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01 11:17
Tip koop 1 keer dit. ben je voor de aankomende jaren helemaal klaar.

Artic cleaner https://www.alternate.nl/...roduct/31245?event=search

Ik liep al 15 jaar te rommelen met alcohol en doekjes etc. 3 maanden geleden zo een setje gekocht en het werkt echt perfect, had ik veel eerder moeten doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Thyrius schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:26:
Ja dat klopt, al ruik ik er niks citrus-achtigs aan. Ik heb een beetje op een spiegel gedaan en schijnt geen residu achter te blijven, maar voor de zekerheid ga ik morgen toch maar bij de apotheek een flesje halen.
Ik denk dat het belangrijker is om tempozakdoeken te gebruiken. Deze geven namelijk geen vezels af, in tegenstelling tot wc-papier en doekjes (of je moet een micro-fibre cloth gebruiken). Eerst zonder vocht op het zakdoekje alle grote resten eraf halen, vervolgens een nieuw zakdoekje licht vochtig maken met een beetje water, en de rest komt er ook zo vanaf. :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyrius
Bedankt voor de reacties. Ik zal de Artic cleaners zeker aanschaffen! Klinkt veel belovend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:45
Thyrius schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:44:
Bedankt voor de reacties. Ik zal de Artic cleaners zeker aanschaffen! Klinkt veel belovend.
Zonde van je geld.

Als je wil kan je gewoon een (droog) stuk wc papier gebruiken. Voldoet net zo goed.
Ja, er zal misschien wat meer residu en/of stof achterblijven. Maar dat gaat echt geen merkbare invloed hebben op je temps.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akuma2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 14:21
Arcticlean is goed spul, maakt het verwijderen van opgedroogde koelpasta een heel stuk makkelijker.

Isopropanol alcohol 99,8% is ook perfect en voor andere schoonmaak dingen :)

HighFlow.nl // PinballShop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyrius
Nou op het moment heb ik de alcohol al in huis en de Arcticcleaner op bestelling staan. Toch bedankt.
Pagina: 1