Abo's missen de kerstweggeefactie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
rob_erwt schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:38:
[...]

Agreed op zich, maar dat is dus aan de Sales afdeling. Wat mij betreft behoeft dat geen technische oplossing. :)
Kan ik die sales-afdeling hier vinden?

Misschien iets om (bij andere acties) over na te denken. Ik gok zomaar dat mensen het minder erg vinden als ze op een actie worden gewezen dan dat ze het eventueel zouden missen.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Welke weggeefactie?
Ik haal de link gewoon bij ".Actie" vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Hooglander1 bedoelt deze actie

Als je geen abonnement hebt dan zie je grote banners die linken naar die actie, met een abonnement zie je die banners natuurlijk niet en moet je zelf opzoek naar de link.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

_David_ schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:19:

Als je geen abonnement hebt dan zie je grote banners die linken naar die actie, met een abonnement zie je die banners natuurlijk niet en moet je zelf opzoek naar de link.
Rechtsonder in de tracker staat bij mij "Acties". Daar wordt het elke dag om 0:00u gepost. Volgens mij is dat "Acties" gebeuren iets wat je apart van de banners aan en uit kan zetten.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
_David_ schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:19:

En ik bedoel: http://tweakers.net/acties/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

Abo's gewoon automatisch voor alle acties inschrijven lijkt me een prima oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:58
Hooglander1 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:41:
[...]

Kan ik die sales-afdeling hier vinden?

Misschien iets om (bij andere acties) over na te denken. Ik gok zomaar dat mensen het minder erg vinden als ze op een actie worden gewezen dan dat ze het eventueel zouden missen.
Daar kunnen we niets aan doen op dit moment. Banners uit = banners uit. We hebben geen 'banners uit tenzij het iets leuks is' optie. :P
Bosmonster schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:07:
Abo's gewoon automatisch voor alle acties inschrijven lijkt me een prima oplossing ;)
Staat hoog op de verlanglijst voor Abo 2.0. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
zeef schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:45:
[...]

Liever niet! Door het automagisch deel laten nemen van abonnee's die wellicht al wekenlang niet meer ingelogd zijn en de actie überhaupt nooit gezien zouden hebben, daalt de kans op het winnende lot uit de loterij voor de bewust deelnemende users :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Voor de verdrietige abo's: http://tweakers.net/advertorials/DecemberPrijzenParade-03/ :)

[ Voor 39% gewijzigd door Frozen op 10-12-2014 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
zeef schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:45:
[...]

Daar kunnen we niets aan doen op dit moment. Banners uit = banners uit. We hebben geen 'banners uit tenzij het iets leuks is' optie. :P

[...]

Ik hoop toch niet :/. Misschien is het merendeel van de mensen toch niet zo (imo) netjes om enkel in te schrijven voor acties waar ze op zitten te wachten. Als je zoiets doet krijg je al helemaal veel prijswinnaars die hun prijs direct op marktplaats/V&A gooien. En ja dat mag, maar het lijkt me niet geheel de bedoeling.

Nu om eerlijk te zijn ben ik niet heel kritisch bij de prijzen waar ik me op inschrijf, maar ik moet wel op zijn minst een vermoede hebben dat het wel nuttig zou zijn. Zaken die ik toch niet ga gebruiken schrijf ik me gewoon niet bij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 10:41

bonzz.netninja

Niente baffi

Je kan er ook eenvoudig komen via de tracker, ook voor abbo's lijkt mij

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 00:58
Sissors schreef op woensdag 10 december 2014 @ 07:45:
[...]

Ik hoop toch niet :/. Misschien is het merendeel van de mensen toch niet zo (imo) netjes om enkel in te schrijven voor acties waar ze op zitten te wachten. Als je zoiets doet krijg je al helemaal veel prijswinnaars die hun prijs direct op marktplaats/V&A gooien. En ja dat mag, maar het lijkt me niet geheel de bedoeling.

Nu om eerlijk te zijn ben ik niet heel kritisch bij de prijzen waar ik me op inschrijf, maar ik moet wel op zijn minst een vermoede hebben dat het wel nuttig zou zijn. Zaken die ik toch niet ga gebruiken schrijf ik me gewoon niet bij in.
Het was een van de toppers in het onderzoek naar gewenste features. Samen met voorrang bij verloting betakeys. Dus het zou zomaar onderdeel van het nieuwe abonnement kunnen worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Wat dus de reden is dat ik maar meteen uitleg waarom ik het een slecht idee vind om in te voeren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
En daar zie ik niets over deze weggeef actie. Wel ironisch dat juist diegenen die betalen nu "uitgesloten" zijn. En daarmee bedoel ik dat ik pas van deze actie hoorde doordat dit topic op de frontpage stond, anders was ik nu nog niet op de hoogte.
Ik snap dat het plaatsen van deze actie achter een (reclame)banner de mensen die niet een addon gebruiken om advertenties te blocken moet "belonen", maar toch wel zuur dat je dan een groep betalende bezoekers vrijwel uitsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Fly-guy schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:21:
[...]

En daar zie ik niets over deze weggeef actie. Wel ironisch dat juist diegenen die betalen nu "uitgesloten" zijn. En daarmee bedoel ik dat ik pas van deze actie hoorde doordat dit topic op de frontpage stond, anders was ik nu nog niet op de hoogte.
Ik snap dat het plaatsen van deze actie achter een (reclame)banner de mensen die niet een addon gebruiken om advertenties te blocken moet "belonen", maar toch wel zuur dat je dan een groep betalende bezoekers vrijwel uitsluit.
Grote blok linksboven ;)

Automatisch inschrijven, of een automatische notification bij een actie zou natuurlijk helemaal ideaal zijn. Dat je als gebruiker kan kiezen welke van de twee opties je wilt.

[ Voor 12% gewijzigd door Hooglander1 op 10-12-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Hooglander1 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:22:
[...]

Grote blok linksboven ;)

Automatisch inschrijven, of een automatische notification bij een actie zou natuurlijk helemaal ideaal zijn. Dat je als gebruiker kan kiezen welke van de twee opties je wilt.
Welk groot blok linksboven?
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/30vc4s6.jpg

Bedoel je misschien in de tracker? die niet standaard open staat bij mij en waar het helemaal aan de onderkant staat waar je bij het scrollen op de main site zelf nooit komt.

[ Voor 17% gewijzigd door Fly-guy op 10-12-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
Je zit niet op de http://tweakers.net/acties/ website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Wel even de /acties/ meepakken. Dus op de link klikken die je quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Hooglander1 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:24:
[...]

Wel even de /acties/ meepakken. Dus op de link klikken die je quote.
Nope:

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/t4wqyd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Dat is natuurlijk een bewuste keuze als je ABP en Ghostery blijft draaien op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Hooglander1 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:27:
Dat is natuurlijk een bewuste keuze als je ABP en Ghostery blijft draaien op de achtergrond.
Ah, dat is het inderdaad, was ik inderdaad na een reinstall vergeten uit te zetten :D Niet zozeer bewust als wel dom dom dom...

In dat geval minder zuur, maar het vergt alsnog een actie die ik niet dagelijks doe, maar dat ligt A aan mij en B is met de gekozen manier van tonen op banners niet echt te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je hebt een abonnement, dan kan je tweakers toch gewoon safelisten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Viper® schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:31:
Je hebt een abonnement, dan kan je tweakers toch gewoon safelisten ?
Nu ook gedaan, maar niet aan gedacht vorige maand toen ik het hele zooitje op de nieuwe schijf installeerde. Juist omdat ik een abo had nooit meer gedacht aan whitelisten, terwijl ik dat bij andere sites zonder abo wel gedaan heb.
Blond momentje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Ik heb geen abo, maar op de mobiele site is er ook niks van terug te vinden...

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

hansie_k schreef op woensdag 10 december 2014 @ 18:42:
Ik heb geen abo, maar op de mobiele site is er ook niks van terug te vinden...
In de tracker (gewoon eens uitklappen ;) ), onder het kopje "acties" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Joh 😐 die was me nooit opgevallen *schaam*
Ik ga toch regelmatig via het navigatiemenu naar o.a. het forum haha

Live from Denmark

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wel goed dat dit topic elke dag omhoog komt in mijn active topics, want ik vergeet de actie elke keer gewoon :')
Pagina: 1