Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 problemen met mijn WDTVLIVE en misschien dat er hier iemand is die het probleem kent en/of oplossing heeft.
1.)Het probleem is dat ik na een aantal avonden kijken de mediaspeler soms niet meer kan bedienen. Ik kan dan klikken op een film of serie tot ik een ons weeg maar dan opent er gewoon niets meer of de map opent nog maar daar blijft het dan bij, de aflevering of film speelt niet af. Of de film speelt af maar kan ik de ondertitel niet selecteren. Of de mediaspeler gaat zelfs gewoon uit en/of reageert hij helemaal niet meer. Na een paar keer opnieuw opstarten, stekker eruit en er in, lukt het dan soms maar dan ben ik wel 10-15 minuten verder.
Ik moet dan alles weer opnieuw starten, ik gebruik een Harmony600 Afstandsbediening en ik bedien daar alles in een keer mee. Als ik klik op film kijken dan start de tv, homecinema en de mediaspeler maar als de mediaspeler het dan niet doet zoals ik beschreef dan moet ik de afstandsbediening van de mediaspeler weer pakken om deze aan proberen te zetten.
De updates gaan automatisch.

2.) Daarnaast het volgende probleem.
Ik maak zelf filmpjes in Mp4 formaat en die speelt hij af.
Ik heb nu al vele Mp4 filmpjes gemaakt, van iedere fotomap in een bepaald jaar maak ik er een en dan plak ik die allemaal aan elkaar en maak er 1 grote Mp4 van.
Maar als ik dan van al die filmpjes achter elkaar 1 Mp4 maak dan ziet mijn mediaspeler deze Mp4 niet.
Op de laptop kan ik die gewoon afspelen maar zodra ik die film op de externe harde schijf heb gezet en mijn mediaspeler aanzet dan staat de film er niet bij maar wel de losse Mp4.

Wat gaat hier nou fout, ik snap er helemaal niets meer van.

De afzonderlijke filmpjes staan er allemaal en die kan ik gewoon afspelen maar de Mp4 van alle filmpjes op datum achter elkaar die ziet hij niet.

Het is zelfs zo dat ik de grote Mp4 een minuut of 6 heb afgespeeld en verder geen tijd had om nog te kijken en ik zou later die avond verder kijken, dus niet want daarna zag de mediaspeler hem niet meer.