beter dichtvouwen bij selectie van reactiefilter-niveau

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceblink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-07 19:47
Misschien ben ik hier uniek in, omdat ik reacties op Tweakers alleen op niveau +2 lees, maar ik zou graag zien dat meerdere reacties dichtvouwen tot 1 balkje. Als dat niet kan, moet het toch minstens te regelen zijn dat subthreads waarin geen enkele relevante staat worden dichtgeklapt tot 1 balkje.

Nu vouwt elke reactie die onder het ingestelde niveau zit dicht tot 1 balkje. Van een hele subthread die geen enkele reactie bevat op het juiste niveau wordt toch elke reactie (dichtgeklapt) getoond. Daardoor moet je vaak toch nog erg ver scrollen voordat je de relevante reacties ziet. Soms zelfs naar de volgende pagina. Bijkomend nadeel van de huidige setup is dat het soms lastig te zien is op welke post wordt gereageerd, omdat er veel reacties tussenstaan op hetzelfde of lager niveau ingesprongen.

Hoe moeilijk dit technisch te verwezenlijken is weet ik niet, maar wat dat betreft heb ik alle vertrouwen in de makers van Tweakers _/-\o_

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:17
Helemaal mee eens... vaak selecteer ik ook op 2** of 3***. Maar dan nog moet je een hele berg doorscrollen om te zien waar die interessante posts zijn.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:16
Ze zijn bezig om de reacties te sorteren op kwaliteit. Dan is dit denk ik overbodig :)

Overigens worden veel reacties al ingeklapt als je op de "@[$username]" klikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceblink
Ik begrijp niet wat je bedoelt Misha. Als ik op de @username klik wordt er niets ingeklapt, alleen scrollt de browser een stukje omlaag zodat de reactie van @username bovenaan de pagina staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceblink
Hier een mooi voorbeeld. In het paars is aangegeven het stuk dat helemaal weggelaten had mogen worden, of dichtgeklapt, of op z'n minst tot niveau 1 dichtgeklapt, aangezien de enige +2 reactie ook op niveau 1 staat. Zoals het nu is scroll je eerst een meter naar beneden.
Groot plaatje

[ Voor 5% gewijzigd door iceblink op 15-12-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:15

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

iceblink schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:54:
Hier een mooi voorbeeld. In het paars is aangegeven het stuk dat helemaal weggelaten had mogen worden, of dichtgeklapt, of op z'n minst tot niveau 1 dichtgeklapt, aangezien de enige +2 reactie ook op niveau 1 staat. Zoals het nu is scroll je eerst een meter naar beneden.
Groot plaatje
Plannen om het inklappen op een betere manier te doen zoals jij voorstelt zijn er al een tijdje. Hopelijk kun we binnenkort er eens aan gaan werken. Zoals het nu werkt is inderdaad niet erg handig en fraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brekhof
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-10 20:13
Zat me net ook weer te ergeren aan het door moeten ploegen van diverse pagina's om de 2de van 2 relevante reacties te vinden.

Zag dat ik niet de eerste was en kreeg de indruk dat 6 maanden geleden de suggestie werd gewekt dat 'filteren = niet zien' in de pijplijn zat. Dus bij deze de vraag of er nog een bijgestelde planning is waar dit item op voorkomt?
Pagina: 1