Toon posts:

Decemberprijzen: nergens te zien? Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:19
Ik kan nergens een verwijzing naar de decemberprijs van die dag zien, niet op de frontpage en ook niet op de actiepagina?

Edit: blijkbaar ligt het aan adblock.. Toch wel jammer dat dit niet vermeld is, en héél de actiepagina is gewoon leeg als adblock opstaat. Kan toch niet de bedoeling zijn?

[Voor 41% gewijzigd door Skalders op 09-12-2014 13:08]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://tweakers.net/advertorials/DecemberPrijzenParade-01/ en dan het getalletje veranderen.
Dat is iig de enige manier die ik gevonden heb om er te komen.

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-03 14:15

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Wel adblock draaien maar ook willen meedoen aan acties :/

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:57

Pathogen

Shoop Da Whoop

_David_ schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:30:
Wel adblock draaien maar ook willen meedoen aan acties :/
Mijn werkgever draait adblock helaas, gelukkig was ik creatief genoeg om gewoon cijfertjes te veranderen :)

• Skalders
Ik hoopte er geen discussie van te maken maar met zo'n (hulpvolle) reactie.. Ik draai inderdaad adblock, ik heb al vaak malware binnen gekregen via ads en ik bezoek tweakers genoeg via mobile om ook te kunnen meegenieten van de advertenties. Daarnaast breng ik bij aan het verdienmodel van tweakers door uitgebreid gebruik te maken van de pricewatch. En dan komt er ook nog eens bij dat adblock op sommige plaatsen verplicht is (werk, school, sommige publieke zaken,...) Behalve dit zijn niet alle acties freebies maar ook actieve dingen waar bijdrage van de tweaker nodig is en niet tweakers zelf.

Het probleem is dat geen enkele acties zich vertonen. Plus, dit is blijkbaar ook een probleem voor abonnee's die geen adblock draaien.

Moest tweakers beslissen deze freebies niet toegankelijk te maken voor mensen die adblock draaien is mij dat ook goed, dan kunnen ze dat meedelen en dan weet ik dat ook weer.

Maar graag dus terug naar de discussie over de bug, want ik denk niet dat tweakers alle acties wil verbergen voor adblockers.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Het is geen "bug", adblock blockt alles op die pagina omdat er termen zoals "advertorial" in staan.

Tweakers blockkeert niet express adblock gebruikers. ;)

[Voor 16% gewijzigd door _David_ op 09-12-2014 13:48]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:26

rob_erwt

What does this button do?

Skalders schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:39:
Maar graag dus terug naar de discussie over de bug, want ik denk niet dat tweakers alle acties wil verbergen voor adblockers.
Het is technisch gezien geen bug want de actie loopt via ons advertorial systeem. oftewel precies die dingen die je wil (en mag als je abo bent) verbergen. Hoewel de reactie van _David_ misschien een tikkeltje scherp is gesteld, zit er wel degelijk een kern van waarheid in.

Als je geen advertenties wilt zien, kan je een abo nemen of ze blocken. Dat laatste vinden wij niet leuk, maar alles wat we daar tegen doen is je vragen om het niet meer te doen. verder zijn er geen consequenties. Nou ja, eentje dan: als je ads blocked, block je ze allemaal. Dus ook diegene waar wat te winnen valt en toch (een vorm van) advertentie zijn.

Dus nee, ik vermoed niet dat er een 'oplossing' gaat komen, anders dan 'wil je ons alsjeblieft whitelisten'.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:39
Het is wel jammer dat je deze prijzen parade ook niet ziet als je een Tweakers abo hebt en reclame uit hebt staan..

• Skalders
Dat is jammer, zo kunnen mensen die geen klassieke ads willen zien ook geen enkele actie zien dat misschien voor hun wel een acceptabele vorm van adverteren is. Zo heeft tweakers toch weer wat minder inkomsten. Het is misschien technisch gezien geen bug maar het lijkt me straf dat tweakers er voor kiest om geen acties te laten zien aan mensen met adblock (ook acties waar niks te winnen valt dus) Maar dat zit dus samen met het ad systeem dat jullie gebruiken dus zal vast niet makkelijk op te lossen zijn. Helaas ga ik de andere acties laten voor wat het is dan.

Het abonnee verhaal daarentegen lijkt me wel technisch gezien een bug.. maar daar laat ik de anderen over door gaan.

• rolex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-03 21:01
mathijs55 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:11:
Het is wel jammer dat je deze prijzen parade ook niet ziet als je een Tweakers abo hebt en reclame uit hebt staan..
Kwestie van, optie inbouwen "acties weergeven ja of nee" voor gebruikers met abo's.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Skalders schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:19:
Dat is jammer, zo kunnen mensen die geen klassieke ads willen zien ook geen enkele actie zien dat misschien voor hun wel een acceptabele vorm van adverteren is. Zo heeft tweakers toch weer wat minder inkomsten.
Als jij denkt dat ze met deze weggeefactie inkomsten krijgen dan heb je het mis hoor. Misschien omdat mensen vaker op de site komen, maar daar heb je alleen wat aan als ze ook de ads op hun scherm krijgen.

Overigens inderdaad bijzonder dat de abo's het nu wel heel snel missen.

[Voor 6% gewijzigd door Hooglander1 op 09-12-2014 14:24]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• rob_erwt

rob_erwt

mathijs55 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:11:
Dat zou ik idd vervelend. Punt is alleen dat deze actie een commerciële is die gemaakt is door onze Sales afdeling (in tegenstelling tot de Sinterklaasactie die van de redactie zelf is). Daardoor wordt hij ook voornamelijk aangejaagd via advertenties en we kunnen helaas geen onderscheid maken voor abo's tussen advertenties-die-je-wel-wilt-zien en advertenties-die-je-niet-wilt-zien.

• Skalders
Hooglander1 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:22:
[...]

Als jij denkt dat ze met deze weggeefactie inkomsten krijgen dan heb je het mis hoor. Misschien omdat mensen vaker op de site komen, maar daar heb je alleen wat aan als ze ook de ads op hun scherm krijgen.
Een admin zei dat het werkt via advertorial systeem. als je de links in de actie pagina bekijkt zie je dat het via een ad server loopt (http:// pubads.g.doubleclick.......) Dus ik denk dat ze daar inkomsten op krijgen ja, behalve dat zijn al de acties verbonden met een externe partner die waarschijnlijk betaalt voor impressies/clicks/aantal mensen die meedoen,...

Daarnaast zijn er tal van acties die geen weggeefacties zijn bv
- Het BD Kenniscafé gemist? Bekijk hier de sfeerimpressie!
- Deel uitmaken van het IT-Team van ING? Lees hier meer!
- De Tweakers community ontwikkelt firmware voor Sitecom.

Deze zijn ook verborgen voor mensen met adblock. En ik denk inderdaad dat ze hierop mogelijke inkomsten vermijden.

• rob_erwt

rob_erwt

Skalders schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:28:
[...]
Een admin zei dat het werkt via advertorial systeem. als je de links in de actie pagina bekijkt zie je dat het via een ad server loopt (http:// pubads.g.doubleclick.......) Dus ik denk dat ze daar inkomsten op krijgen ja, behalve dat zijn al de acties verbonden met een externe partner die waarschijnlijk betaalt voor impressies/clicks/aantal mensen die meedoen,...
Dus als (bijv) 4Launch iets weggeeft, wil je het wel graag zien, maar een gewone banner van ze bekijken is te min. Persoonlijk geef ik dan liever die gesponsorde prijs weg aan iemand die ook andere banners ziet... (Maar dat is mijn persoonlijke mening, niet die van mij als werknemer van Tweakers.)

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Hooglander1 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:22:
[...]

Tweakers verdiend wel aan deze acties, daarom is het ook een advertorial :P

http://tweakers.net/info/over_tweakers/verdienmodel
(Win)acties in samenwerking met derden

Tweakers is dermate groot geworden dat steeds meer fabrikanten in samenwerking met Tweakers speciale acties willen opzetten. Dergelijke samenwerkingen noemen wij 'non-spot' en hebben betrekking op alle commerciële activiteiten op Tweakers die geen banner of Pricewatch-prijsvermelding zijn. Tweakers heeft een clubje creatieve geesten en projectmanagers die het verkoopteam ondersteunen en samen met fabrikanten speciale acties bedenken. Uitgangspunt bij deze acties is altijd dat niemand er slechter van wordt; er moet iets in zitten voor de bezoekers van Tweakers, de fabrikant moet er mee uit te voeten kunnen en Tweakers moet er geld aan overhouden. Dergelijke non-spot-acties kunnen uiteenlopen van een leuke prijsvraag met een testpanel tot iets bijzonders als de Cybercrime Challenge, die we in samenwerking met Politie Nederland organiseerden.
----
Skalders schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:19:
Dat is jammer, zo kunnen mensen die geen klassieke ads willen zien ook geen enkele actie zien dat misschien voor hun wel een acceptabele vorm van adverteren is. Zo heeft tweakers toch weer wat minder inkomsten. Het is misschien technisch gezien geen bug maar het lijkt me straf dat tweakers er voor kiest om geen acties te laten zien aan mensen met adblock (ook acties waar niks te winnen valt dus) Maar dat zit dus samen met het ad systeem dat jullie gebruiken dus zal vast niet makkelijk op te lossen zijn. Helaas ga ik de andere acties laten voor wat het is dan.
Again, je kiest er zelf voor om die acties niet te zien door Adblock te draaien.

[Voor 21% gewijzigd door _David_ op 09-12-2014 14:40]

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

rob_erwt schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:27:
[...]

Dat zou ik idd vervelend. Punt is alleen dat deze actie een commerciële is die gemaakt is door onze Sales afdeling (in tegenstelling tot de Sinterklaasactie die van de redactie zelf is). Daardoor wordt hij ook voornamelijk aangejaagd via advertenties en we kunnen helaas geen onderscheid maken voor abo's tussen advertenties-die-je-wel-wilt-zien en advertenties-die-je-niet-wilt-zien.
Dan moet je het geen advertentie maken :+

Of alle abo's een DM sturen, of ze altijd inschrijven als kanshebber? Het gaat er niet om dat ik deze advertentie wil zien, ik wil gratis meuk ;)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Skalders
rob_erwt schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:31:
[...]

Dus als (bijv) 4Launch iets weggeeft, wil je het wel graag zien, maar een gewone banner van ze bekijken is te min. Persoonlijk geef ik dan liever die gesponsorde prijs weg aan iemand die ook andere banners ziet... (Maar dat is mijn persoonlijke mening, niet die van mij als werknemer van Tweakers.)
Nu ontwijk je de rest van wat ik zeg, er zijn ook acties die niks te maken hebben met iets gratis weg te geven maar net vragen aan ons om iets te geven (als dat nu tijd, expertise, computerparts,... zijn) Plus je haalt er weer de nutteloze subjectieve discussie bij.. Zoals al gezegd zijn er bv werkgevers (mijn werk en mijn avondopleiding beide bv) die een adblock verplichten. en zoals daarnaast al vermeld zie ik de ads altijd al op tablet en smartphone.

Maar goed, ik kan niets meer aan deze discussie toevoegen. Moest ik nog eens naar de acties willen kijken zal ik dat wel via mobile doen dan.

• rob_erwt

rob_erwt

Hooglander1 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:34:
[...]

Dan moet je het geen advertentie maken :+

Of alle abo's een DM sturen, of ze altijd inschrijven als kanshebber? Het gaat er niet om dat ik deze advertentie wil zien, ik wil gratis meuk ;)
Agreed op zich, maar dat is dus aan de Sales afdeling. Wat mij betreft behoeft dat geen technische oplossing. :)

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Beetje jammer dat ik een abbo heb genomen om Tweakers te kunnen steunen - omdat ik AdBlock en Ghostery wil blijven draaien - en vervolgens van deze actie niets meekrijg :P. Zag het gelukkig nog op tijd op de FB pagina. Ik vroeg me al af waarom het zo 'verstopt' was op de FP...

[Voor 23% gewijzigd door Razr op 09-12-2014 14:40]

• dwizzy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03 00:53

dwizzy

Weaponised confusion

Voor abonnee's staat nu bij 'instellingen" > "abonnement" de optie: "Banners uitschakelen". Ik zou als abonnee het mooi vinden als daar een optie bij komt: "Banners uitschakelen behalve advertorials met win-actie".

Dat vraagt achter de schermen (techisch en redactioneel) om het bijhouden van welke advertorials een win-actie hebben, maar hopelijk is dat niet heel lastig.

Wealth with work. Pleasure with conscience. Knowledge with character. Commerce with morality. Science with humanity. Religion with sacrifice. Politics with principle.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:27

crisp

Devver

Pixelated

dwizzy schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:55:
Voor abonnee's staat nu bij 'instellingen" > "abonnement" de optie: "Banners uitschakelen". Ik zou als abonnee het mooi vinden als daar een optie bij komt: "Banners uitschakelen behalve advertorials met win-actie".

Dat vraagt achter de schermen (techisch en redactioneel) om het bijhouden van welke advertorials een win-actie hebben, maar hopelijk is dat niet heel lastig.
Dat is technisch praktisch onmogelijk zonder je ook gewone banners te serveren (het gaat immers via hetzelfde systeem). De beste manier om toch op de hoogte te blijven van dergelijke acties is om de 'Acties' tracker aan te zetten.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee