Ik zoek een?
Mijn PC is nu 5 jaar oud, en ik loop langzamerhand tegen limieten aan. In de praktijk kan ik bijvoorbeeld Watch Dogs nieteens opstarten.
Als eerste kwam ik bij de volgende geheugenupgrade; 16GB:
pricewatch: Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU
Als tweede wil ik een nieuwe videokaart, ik heb gekeken maar kom er niet goed uit wat voldoende is voor tegenwoordig. Hierbij zijn mijn wensen dat hij DirectX 10.1 of hoger ondersteund, zodat ik eindelijk Watch Dogs kan spelen
Het geheugen komt rond 145 euro, dus als er zoiets bestaat zoek ik een videokaart van ongeveer 150 euro.
Ik heb mij laten vertellen dat mijn moederbord, cpu en voeding nog in orde zijn.
Wat is je budget?
Waar mogelijk tussen de 250-300 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, merk maakt me niet veel uit. Indien een ander merk (geheugen) 'beter' is hoor ik het graag
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ASRock M3A780GXH/128M
AMD Phenom II X4 955 Black Edition
2x 2 GB (Corsair XMS3, DDR3, 1333 MHz)
Antec EarthWatts EA-750 EC
ASUS EAH4870 DK/HTDI/1GD5
Ik hoop dat iemand met veel kennis van zaken mij hierbij kan helpen
Mijn PC is nu 5 jaar oud, en ik loop langzamerhand tegen limieten aan. In de praktijk kan ik bijvoorbeeld Watch Dogs nieteens opstarten.
Als eerste kwam ik bij de volgende geheugenupgrade; 16GB:
pricewatch: Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU
Als tweede wil ik een nieuwe videokaart, ik heb gekeken maar kom er niet goed uit wat voldoende is voor tegenwoordig. Hierbij zijn mijn wensen dat hij DirectX 10.1 of hoger ondersteund, zodat ik eindelijk Watch Dogs kan spelen
Het geheugen komt rond 145 euro, dus als er zoiets bestaat zoek ik een videokaart van ongeveer 150 euro.
Ik heb mij laten vertellen dat mijn moederbord, cpu en voeding nog in orde zijn.
Wat is je budget?
Waar mogelijk tussen de 250-300 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, merk maakt me niet veel uit. Indien een ander merk (geheugen) 'beter' is hoor ik het graag
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ASRock M3A780GXH/128M
AMD Phenom II X4 955 Black Edition
2x 2 GB (Corsair XMS3, DDR3, 1333 MHz)
Antec EarthWatts EA-750 EC
ASUS EAH4870 DK/HTDI/1GD5
Ik hoop dat iemand met veel kennis van zaken mij hierbij kan helpen