Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Als het goed is nu niet meer?DennusB schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:07:
Hoi,
In de changelog post geven jullie aan dat je nog geen mails krijgt van forum quote's... maar dat staat wel bij de notificatie voorkeuren op de site en ik krijg ook gewoon mails
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Dit.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Krijg anders een mail dat jij mij gequote hebt op het forum
Check je mail, heb even de mail geforward
We hadden net ff een debug sessie op IRC, waarna men dacht dat het een glitch in de matrix was. Uiteraard was het meteen een verkapte testsessieDennusB schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:17:
[...]
Krijg anders een mail dat jij mij gequote hebt op het forum
[ Voor 49% gewijzigd door Hooglander1 op 09-12-2014 12:18 ]
Snap niet waarom het weer word uitgezet als de functionaliteit prima werkt ?Hooglander1 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:17:
[...]
[...]
We hadden net ff een debug sessie op IRC, waarna men dacht dat het een glitch in de matrix was. Uiteraard was het meteen een verkapte testsessie
OkHooglander1 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:17:
[...]
[...]
We hadden net ff een debug sessie op IRC, waarna men dacht dat het een glitch in de matrix was. Uiteraard was het meteen een verkapte testsessie
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Lijkt opgelost te zijn nu inderdaad
Pagina: 1