Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tweakers geeft aan dat ik advertenties blokkeer

Pagina: 1
Acties:

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
Bij sites die ik frequent bezoek zet ik ABP uit en whitelist ik ze op ghostery. Op mijn Desktop en Macbook werkt het perfect, maar op mijn laptop met Chrome zonder Ghostery en ABP krijg ik toch telkens die melding gezien. Ik heb voor zover ik weet geen andere addons die aan staan op deze site (stylish, chrome UA spoofer, proxmate) en mijn HOSTS file is ook gewoon schoon.

Ben ik toch iets vergeten of is dit meer een false positive van jullie adblock detector?

Ik heb geen flauw idee wat voor aanvullende informatie ik hiervoor moet leveren, maar daar kunnen jullie me vast wel bij helpen :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Leesvoer ;) Je blokkeert onze banners

edit: proxmate ? Dat is een proxy en kan dus die melding triggeren.

[ Voor 48% gewijzigd door Raven op 09-12-2014 14:37 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
proxmate moet per site een pakket geinstalleerd hebben, anders is 'ie niet actief. Voor tweakers is er geen pakket en al was die er wel, dan heb ik deze niet. Ik zal het zo eens met andere browsers proberen om te kijken of hetzelfde probleem optreed.

[ Voor 22% gewijzigd door YoghurtO_o op 09-12-2014 20:33 ]