Omdat ik niet echt van het massa spammen van korte on-inhoudelijke berichten ben viel het mij na (een tijdje) de "reactiescore" op. Mij idee is namelijk dat het een véél positiever is om tweakers te kunnen laten "opscheppen" met de gemiddelde kwaliteit van de reacties in plaats van het aantal reacties. Aan 1000 [-1], [0] en [+1] reacties hecht ik véél minder waarde dan aan 4 [+3] reactiescores.
Het viel mij daarbij op dat de reactiescore amper wordt gebruikt. Zo gaat lukt het terughalen van reacties (van jezelf en anderen) alleen op onderwerp en persoon waarbij het aantal reacties wordt weergegeven.
Wat ik mis in en om de profiel pagina is:
Het viel mij daarbij op dat de reactiescore amper wordt gebruikt. Zo gaat lukt het terughalen van reacties (van jezelf en anderen) alleen op onderwerp en persoon waarbij het aantal reacties wordt weergegeven.
Wat ik mis in en om de profiel pagina is:
- het sorteren gebruikers op "gemiddelde kwaliteit" van de reacties.
- het aantal [+3] scores (eventueel [+2])
- de zoekopdrachten in reacties "Zoekopdracht samenstellen" op kwaliteit kunnen ordenen
- de kwaliteit reacties weergeven in de pagina "Zoekopdracht samenstellen"
- bij het tabblad activiteit staat de som van de reacties (gemodereerd en ongemodereerd). Dit geeft de kwaliteit slecht weer. Het een gok welke reactie je moet aanklikken. Wat zegt het nummer van de reactie op het onderwerp?
[ Voor 13% gewijzigd door addo2 op 09-12-2014 10:58 ]