Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Spotify] Check jouw Spotify-jaar!

Pagina: 1
Acties:

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 12:30

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Spotify heeft een gave feature online gegooid waarmee je jouw Spotify-jaar kunt bekijken. Je ziet dan hoeveel muziek je hebt geluisterd, je favoriete genres, meest beluisterde nummers en populairste artiesten. Je statistieken worden in een plaatje gezet dat je kunt opslaan/delen (opslaan met rechter muisknop, afbeelding opslaan als).

Misschien leuk als de Tweakers hun jaar delen? :) Lijkt me wel leuk om te zien wat de andere zoal bezig heeft gehouden het afgelopen jaar! Ik zal aftrappen:

Je krijgt ook een 2015-playlist op basis van 2014. De mijne moet ik nog beluisteren, maar ben heel benieuwd wat Spotify er van gemaakt heeft :)

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• kronolith
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16:10

kronolith

[EDIT]

30.772 minuten geluisterd. Valt me nog mee :+

Ik heb heel even naar die 2015 playlist geluisterd maar daar staat bij mij weinig soeps tussen haha

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 16:09

Player1S

Formerly known as L1nt

niet erg veel geluisterd. Kan alleen die 2015 playlist niet vinden :Xgevonden

[Voor 5% gewijzigd door Player1S op 09-12-2014 17:18]

Player1s Twitch

• Headshot_NL
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 16:51
47.707 minuten in 2014 met een gemiddelde van 6 uren op donderdag. Is toch meer dan ik dacht maar vrijwel altijd achter de computer en in de auto spotify aan... tikt dan ook wel aan.

Corsair Carbide 330R | MSI Z87-G43 | i7 4770K 4,6GHz | MSI GTX970 Gaming | 24GB Kingston HyperX 1600MHz | 2x Intel 520 240GB RAID-0 | Asus Xonar D2 | Seasonic G-650 | Dell UltraSharp U2515H | Denon X2600 & 4x Boston Audio A25 & Bowers & Wilkins asw610

• Xepos
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22-11 09:46
Met Katy Perry op nr. 1 deel ik liever mijn lijstje niet :$

Maar dat zal vast komen door de top 40 playlists die ik luister, zij zal dan vast en zeker een aantal keer daar op staan.

• Headshot_NL
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 16:51
Inderdaad, er staan best wat lijsten met populaire muziek tussen bij mij. Daarin staan dan ook weer de nummers die je niet wilt horen en na 5 seconden skipt.

Corsair Carbide 330R | MSI Z87-G43 | i7 4770K 4,6GHz | MSI GTX970 Gaming | 24GB Kingston HyperX 1600MHz | 2x Intel 520 240GB RAID-0 | Asus Xonar D2 | Seasonic G-650 | Dell UltraSharp U2515H | Denon X2600 & 4x Boston Audio A25 & Bowers & Wilkins asw610

• Plato1989
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 24-06 14:06

Plato1989

Amused to Death

Hmm, lichtelijk flabbergasted over mijn nummer 1, maar het lijstje kom overeen.

Overigens is mijn lijst voor 2015 niet te pruimen. Wellicht een idee om hiernaast nog een Spotify lijstjes topic te maken? Ieder gooit 25 van zijn meest favoriete nummers in een afspeellijst om te delen? Leuk om via die manier wat nieuwe muziek te leren kennen.

Mijn inbreng is hierrrrr te vinden.

[Voor 63% gewijzigd door Plato1989 op 09-12-2014 20:22]

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16:41
Ik zit zelf op 31.000 minuten, waarvan 90% mobiel :)
Daarom denk ik niet dat sonos-speelminuten meetellen. Die draait hier thuis ook heel wat uurtjes.

Hier staat tekst

• Slaapje
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16:44
Alleen de eerste paar maanden Spotify gebruikt (overgestapt naar Play music vanwege chromecast), maar het is wel duidelijk; 22.000 minuten, nummer 1 & 5 artiesten Bruce Springsteen, top 5 nummers Springsteen, top albums idem. 8)

To dare is to do

• Martijn19
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19-11 08:02
59,635 minutes en oplopende, gemiddeld 5 uur op zaterdag, niet zo gek aangezien ik dan vaak thuis alleen werk.

• Pat911
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 02-04-2018
@Plato, mooie lijst (zeker nummer 2, die ik het afgelopen jaar ook 2 keer live heb gezien).

Mijn iPad wordt ook gebruikt door de rest van het gezin voor spotify, dus ik ga de moeite niet nemen mijn lijst op te halen. Toch een heel vertekend beeld over mijn muziek.

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

3197 minuten geluisterd in 2014

En ter verdediging van James Blunt in mijn lijstje, Bonfire Heart is een lekker nummer :+ En Pitbull vanwege Give Me Everything.

Mijn meest afgespeelde playlist is "Koken". Een lijstje met van alles en nog wat voor tijdens het koken :+ :+

[Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 10-12-2014 14:15]

Game PC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 16GB Corsair Vengeance 3600C18 - Samsung 970 EVO 500GB + 1TB - Samsung 850 EVO 500GB - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus TUF VG27AQ 1440p@144hz)

• Hjsurk
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 13:46

Blijkbaar was mijn nummer één artiest niet Madeon.

Wist je dat...Je oren het op Donderdag het drukst hadden. Nee, toevallig niet. ;)

Verder kwam de meeste muziek uit Nederland dankzij de Nederlandse deejays en gebruikte ik Spotify voor 42% mobiel. :)

En is dit de rest van mijn top 10.
6. Wildstylez - Lights Go Out - Radio Edit
7. Don Diablo - Starlight (Could You Be Mine) - Radio Edit
8. Netsky - Love Has Gone
9. Klaas - What Is Love - Cansis Remix Edit
10. Headhunterz - United Kids of the World

Wel leuk van Spotify deze afsluiter, aangezien mijn eigen afspeellijst ook Oud & Nieuw 14/15 heet. :)

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:55

Famous

R 400+

Vraag mijzelf toch wel af in hoeverre mijn lijstje klopt (het zal vast wel hoor) maar "Problem" welke bij mij nummer 5 is, is nog niet eens zolang uit en kan zeker wel nummers noemen die ik een stuk vaker heb beluisterd dan dat nummer (veel nummers van Drake en van Mac Miller bijvoorbeeld).

Toch vind ik dat ik nog redelijk wat minuten heb geluisterd gezien ik "pas" sinds eind februari mijn abonnement weer verlengt had sinds november 2013. Mis je toch gauw 2 maanden :)

Ook mijn drukste dag is op Donderdag met 3 uur.

[Voor 4% gewijzigd door Famous op 11-12-2014 01:52]

Xbox live: Ghesous

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Hier luister ik zondag het meeste naar muziek (3 uur) maar de dagen zijn bij mij allemaal redelijk gelijk aan elkaar. Overigens ook grappig om te zien dat ik per seizoen (lente, herfst, winter, zomer) andere muziek luister qua genre. In de winter wat rustiger, in de lente vrolijk, in de zomer rockerig en in de herfst een beetje country/classic rock.

@Famous: Veel hip hop/rap in je lijstje :) Zelf ben ik absoluut geen fan van de 'Amerikaanse' hip hop/rap (op een paar nummers na) maar Australische hip hop is echt heerlijk! Niet te serieus, lekker fris en een fijn vleugje zomer. Check anders m'n playlist, wie weet vind jij het ook tof :)

@Plato: Eigenlijk best een tof idee om een Tweakers-playlist te maken :)

• Famous
  • Laatst online: 16:55

Famous

R 400+

SomerenV schreef op donderdag 11 december 2014 @ 01:59:

@Famous: Veel hip hop/rap in je lijstje :) Zelf ben ik absoluut geen fan van de 'Amerikaanse' hip hop/rap (op een paar nummers na) maar Australische hip hop is echt heerlijk! Niet te serieus, lekker fris en een fijn vleugje zomer. Check anders m'n playlist, wie weet vind jij het ook tof :)
Ik vind heel veel muziek goed eigenlijk zolang dit niet een extreme vorm aanneemt van hardcore bijvoorbeeld. In mijn top staat inderdaad redelijk wat Amerikaanse rap (al is Mac Miller Engels). Van Drake en Mac Miller vind ik het heerlijke nummers om juist bij sombere gevoelens/emoties te luisteren. Helaas staat van die laatste een deel van zijn goede nummers helemaal niet op Spotify. Bij andere momenten waar ik bijvoorbeeld helemaal ergens klaar mee ben of gehad heb (of lekker hard ga op mijn onderschrift :+) luister ik weer naar A$AP Rocky (al staat die niet in de top).

Ik heb het dan uiteraard niet over Nicki Minaj met haar fake billen en dat domme kut getwerk wanneer ik het over Amerikaanse rap/hip hop heb ;)

Desondanks luister ik ook redelijk wat Pop/Top40 en dat vind ik juist muziek om op lekkere "chill" momenten te beluisteren waarbij ik zelf opgewekt/vrolijk ben (hier en daar beetje mee blèren :D) of tijdens werk/in de auto. Ook dit verscheelt weer van Kygo/Clean bandit tot Katy Perry.

Heb jouw lijstje hier open staan in een tabblad, zal hem morgen eens opzetten :Y

Xbox live: Ghesous

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Famous schreef op donderdag 11 december 2014 @ 02:25:
[...]

Ik vind heel veel muziek goed eigenlijk zolang dit niet een extreme vorm aanneemt van hardcore bijvoorbeeld. In mijn top staat inderdaad redelijk wat Amerikaanse rap (al is Mac Miller Engels). Van Drake en Mac Miller vind ik het heerlijke nummers om juist bij sombere gevoelens/emoties te luisteren. Helaas staat van die laatste een deel van zijn goede nummers helemaal niet op Spotify. Bij andere momenten waar ik bijvoorbeeld helemaal ergens klaar mee ben of gehad heb (of lekker hard ga op mijn onderschrift :+) luister ik weer naar A$AP Rocky (al staat die niet in de top).

Ik heb het dan uiteraard niet over Nicki Minaj met haar fake billen en dat domme kut getwerk wanneer ik het over Amerikaanse rap/hip hop heb ;)

Desondanks luister ik ook redelijk wat Pop/Top40 en dat vind ik juist muziek om op lekkere "chill" momenten te beluisteren waarbij ik zelf opgewekt/vrolijk ben (hier en daar beetje mee blèren :D) of tijdens werk/in de auto. Ook dit verscheelt weer van Kygo/Clean bandit tot Katy Perry.

Heb jouw lijstje hier open staan in een tabblad, zal hem morgen eens opzetten :Y
Ow, mijn muzieksmaak is ook enorm divers hoor :) Praktisch elk genre (niet té extreem en geen hardcore/hardstyle) en taal maakt me ook niet gek veel uit. Echt puur naar Top40 luisteren doe ik eigenlijk nooit maar ik heb ook daar vast wel wat nummers van in een van m'n afspeellijsten staan. Qua muziek op chillmomenten verschilt het hier overigens heel erg van moment tot moment. De ene keer is het hip hop, dan weer Vietnam-era muziek, een andere keer weer folk, of orchestrale shizzle (soundtracks) en ga zo maar door.

Overigens, Nicki Minaj in één zin zetten met hip hop, dat kan écht niet O-) Dat soort artiesten zijn gewoon cashcows van de muziekindustrie en de naam artiest niet waardig wat mij betreft :X

Overigens vind ik het wel leuk om via Last.fm op een artiest te zoeken waar ik de muziek gaaf van vindt, en dan kijken welke artiesten de grootste overeenkomsten hebben. Daarna invoeren in Spotify en van daaruit muziek luisteren, doorklikken naar andere artiesten of een radio aanmaken en een heerlijke muzikale reis maken. Soms kom je echt pareltjes tegen van artiesten waar je nog nooit van gehoord hebt!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17:04

Donstil

Grab them by the 🐈.

mm hier lijkt het niet helemaal te kloppen.

Hij zegt dat ik maar 1 album heb geluisterd met een totaal van 680 minuten.
Xepos schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:38:
Met Katy Perry op nr. 1 deel ik liever mijn lijstje niet :$

Maar dat zal vast komen door de top 40 playlists die ik luister, zij zal dan vast en zeker een aantal keer daar op staan.
Haha jawel joh, ik luister dat lollypop album (The Complete Confection) van haar nog wel eens.
Lekker hard in de auto kan ik daar (stiekem) best van genieten :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Afvalzak
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21-11 12:25

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Huh, ik krijg bij het plaatje onderaan de charts van een andere user:

Ik ken letterlijk geen één van die artiesten :')

Mijn lijstje klopt sowieso niet heel erg, mijn vriendin gebruikt mijn account ook... ;)

[Voor 16% gewijzigd door Afvalzak op 11-12-2014 13:25]

Last.fm | Code Talks

• NoTimeRemains
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16:05

Mijn jaar... Behoorlijk divers al zeg ik t zelf

When I am king you will be first against the wall

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 15:29

Naar mijn gevoel luister ik vooral andere genres.

[Voor 24% gewijzigd door hmmmmmmmmmpffff op 11-12-2014 13:51]

• IStealYourGun
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20-11 22:48

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Wel een beetje een vertekend beeld want ze hebben Taylor Swift niet meegenomen in mijn statistieken :( ;)

[Voor 10% gewijzigd door IStealYourGun op 11-12-2014 14:24]

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• Zethiel
  • Laatst online: 15:54
Nogal een groot verschil tussen dit lijstje en last.fm, de top 5 die hier staat zijn nummers die ik altijd skip maar vaak in lijsten ed staan en dus vaak voorbij komen.

[Voor 18% gewijzigd door Zethiel op 11-12-2014 14:20]

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

Heb veel Billboard Hot 100 geluisterd waar de meeste artiesten ook in staan. Jessie Ware is gewoon een top-artiest en Ariana Grande maakt ook nog wel leuke nummers. Had eigenlijk ook wel Ellie Goulding erin verwacht.

Tweakers Discord

• bello2185
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Mijn lijstje klopt wel met wat ik in gedachte had. :)

Alleen heb ik geen idee wat ze met "shiver pop" bedoelen, als je erop klikt krijg je ook te zien "Whoa, this genre is beyond description!" haha :+. Verder was mijn 2015 playlist nog best aardig, zaten wel wat nummers in die ik al in huidige afspeellijsten had, maar toch ook wel wat leuke nieuwe nummers.

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

• Barrycade
  • Laatst online: 17:08

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Blijkbaar hebben mijn kinderen het roer in handen hier thuis. In ieder geval qua playlist en minuten.

Ze nemen wel dus braaf de minuten van mijn A5000 van Philips mee in de stats.

• mrc4nl
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15:11

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik ben divers:

Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように

• DaMoUsYs
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22-11 23:05
Ik ben niet heel divers, maar van Screemo had ik nog nooit gehoord.
Maar ik luister er waarschijnkijk wel naar

Check dit en help mee!

• Euphanasia
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 14:41

Euphanasia

Sales Support Pricewatch
Wordt dit nog geupdate? Ik heb deze en eind afgelopen maand een nieuwe artiest gevonden die ik helemaal grijs heb gedraaid en ik zie die niet terug komen,

Welcome to the League of Draven

• Chester
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

Euphanasia schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:48:
Wordt dit nog geupdate? Ik heb deze en eind afgelopen maand een nieuwe artiest gevonden die ik helemaal grijs heb gedraaid en ik zie die niet terug komen,
Die van mij klopt ook niet helemaal heb ik het gevoel. Alsof de laatste paar maanden missen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• WernerL
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 16:25
Niet zo heel veel spotify gebruikt afgelopen jaar.

En deze playlist heeft hij voor mij gemaakt:
https://play.spotify.com/...st/77VvlslrQxULtPBcg1NdTn

Geen idee of die standaard public is, maar ik dacht ik gooi de link hier gewoon neer.

[Voor 39% gewijzigd door WernerL op 12-12-2014 14:24]

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
:D

Geen idee hoe REM op #1 komt, 1 keer naar geluisterd en vast vergeten stop te zetten. Lady Antebelum op #5 is een groter mysterie, misschien een keertje 1 of 2 nummers geluisterd. Nashville is wel verklaarbaar, had de serie gekeken en een (Australische) actrice daarin heeft echt een geweldige stem _/-\o_ (maar dat was in het begin van het jaar, begin ook wel het gevoel te krijgen dat er richting het eind van het jaar het een en ander niet is meegenomen).
Technisch gezien zou Jeezy ook niet in de top 5 horen trouwens ...

Playlist 2015 is wel relaxed overigens (maar idd niet vernieuwend; dacht even hoe de heck komt One Direction erin maar het is One Republic B) ). Genres #2 en 3 komen er niet eens in voor eigenlijk ...

[Voor 20% gewijzigd door apis29 op 14-12-2014 00:19]

• Safaci
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online

Safaci

Transhumanist

Ik weet niet waar die nummer 1 uit de Top 5 Songs vandaan komt. 54% onderweg geluisterd.

Ik heb ongeveer 30 cent per uur betaald.

[Voor 15% gewijzigd door Safaci op 13-12-2014 18:31]

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Playlist 2015 was voor mij niet wat ik zocht, veel nummers had ik al in mn andere playlists staan, de rest was niet bijzonder of niet de muziek die ik leuk vond.

Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように

• apis29
  • Niet online
mrc4nl schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:38:
Playlist 2015 was voor mij niet wat ik zocht, veel nummers had ik al in mn andere playlists staan, de rest was niet bijzonder of niet de muziek die ik leuk vond.
Daar heb je op zich wel gelijk in: er zit eigenlijk weinig nieuws in maar het is wel luisterbaar iig ... (al missen genres #2 & 3 bij mij compleet in die playlist iirc)
Safaci schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:29:
[afbeelding]

Ik weet niet waar die nummer 1 uit de Top 5 Songs vandaan komt. 54% onderweg geluisterd.

Ik heb ongeveer 30 cent per uur betaald.
Wat valt er onder Swedish Indie dan? Elliphant, Tove Lo? Vlgns mij heb ik daar zelfs meer naar geluisterd dan Lady Antebellum :$ (maar nu ik erover nadenk zouden ze best in de Nashville playlist gestaan kunnen hebben).

[Voor 36% gewijzigd door apis29 op 14-12-2014 00:26]

• suzuki
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 02-01-2016
Heeft iemand al een link ontdekt om dit voor 2015 ook te kunnen doen?
De huidige link werkt nog, maar laat nog steeds 2014 zien helaas.

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 16:52
suzuki schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:52:
Heeft iemand al een link ontdekt om dit voor 2015 ook te kunnen doen?
De huidige link werkt nog, maar laat nog steeds 2014 zien helaas.
Deze functie werd vorig jaar in de eerste week van december uitgerold. Ik gok dat we nog even moeten wachten. ;)

• suzuki
de huidige link werkt nu niet meer, denk dat er inderdaad een nieuwe site aan zit te komen. Ik hoop het, vond het vorig jaar erg leuk en ik heb nu meerdere accounts, ben benieuwd of ik dit jaar weer een mooi overzicht mag krijgen.

Via last.fm heb ik ook veel, maar de stomme android tablets hier wissen bij updates elke keer mij last.fm instellingen, dus daar zit soms een gat van een paar weken in (omdat ik dat niet altijd doorheb doordat hij ook wel wil updaten als mijn kinderen hem aanzetten ofzo).

• robcoenen

• nullr0ute
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 21-11 16:24

• suzuki
google translate for the world :P

Mijn vrouw en dochter hebben mijn lijst verkracht, het is één en al K3 in mijn jaaroverzicht :X

• Chester
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

54k minuten hier, met als topartiesten: Scooter, AC/DC, Die Antwoord, 2Pac en Kanye West.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Die pagina is wel echt compleet bagger zeg :| Traag als de nete (ondanks een 100Mbit verbinding hier).

• suzuki
Chester schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:14:
54k minuten hier, met als topartiesten: Scooter, AC/DC, Die Antwoord, 2Pac en Kanye West.
Hoe komen jullie aan die grote aantallen? Ik heb 18k (maar ik luister alleen thuis). Met 54k luister je zeker ook veel op het werk ofzo?

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter

1912 artiesten en 3681 verschillende nummers.
suzuki schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:54:
[...]

Hoe komen jullie aan die grote aantallen? Ik heb 18k (maar ik luister alleen thuis). Met 54k luister je zeker ook veel op het werk ofzo?
Ik luisterde het afgelopen jaar veel thuis en op weg naar 't werk. Maar ik heb nu nieuw werk en daar staat het eigenlijk de hele dag op. Koptelefoon op en knallen maar! :+

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Jij luisterde naar 7 minuten aan muziek dit jaar. Dat is omgerekend 0 uur. Of 2 dagen!
Die 7 minuten klopt wel :P (ik luister Google Music), maar ik vind het best knap dat-ie daar dan 2 dagen van maakt 8)7
nickbouwhuis schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:21:
[...]

Goed genederlandst van Spotify :+

Het werkwoord scrollen is dan weer wel goed vervoegd ("scrol om te navigeren"), genoeg mensen die dat met dubbel-l zouden schrijven :P

[Voor 43% gewijzigd door anandus op 07-12-2015 20:09]

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'" -Isaac Asimov

• Wietsee.
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:48
Muzikaal jaartje hier

Web Enrichment | regenthet.in | Vakantiehuisje Vasse

• Chester
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

suzuki schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:54:
[...]

Jup. En ik luister thuis ook regelmatig.

• Zeror
  • Laatst online: 16:59

Zeror

Ik Henk 'm!

27k minuten aan muziek hier. Mijn top 5 artiesten zijn (heel veelzijdig :P ): Scorpions, Rise Against, Dance with the Dead, Le Cassette, Avicci

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• apis29
  • Niet online

• robcoenen

• apis29
  • Niet online
Ok, zal wel druk zijn dan. Blijft alleen maar grijs; net wel 1x op de tablet gelukt maar blijkbaar niet opgeslagen en nu ook alleen maar grijs :+ .

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 17:05

M2M

medicijnman

120 euro voor

Muziek...

dat is 6.3 cent per uur muziek... Best een goede investering al zeg ik het zelf :)

-_-

• Nakebod
  • Laatst online: 16:56

Nakebod

Nope.

Ik heb het idee dat sommige stats niet kloppen.
Het kan gewoon niet dat ik Some Chords van deadmau5 afgelopen jaar maar 25x heb geluisterd. Misschien afgelopen maand alleen al 10+ keer.
Die staat in de auto echt vaak aan, standaard offline playlistje.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• apis29
  • Niet online
Er druppelt wat binnen :+ (en er klopte vorig jaar ook wel het een en ander niet; weet vrijwel zeker dat ik #4 vaker geluisterd heb dan #1 met '6 streams' (wat de #2 ook heeft), maar er staan ook vier versies van op Spotify dus kan daar ook nog aan liggen)

[Voor 14% gewijzigd door apis29 op 11-12-2015 12:57]

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 16:38

Bartske

Valar Morghulis

Nakebod schreef op maandag 07 december 2015 @ 23:51:
Ik heb het idee dat sommige stats niet kloppen.
Het kan gewoon niet dat ik Some Chords van deadmau5 afgelopen jaar maar 25x heb geluisterd. Misschien afgelopen maand alleen al 10+ keer.
Die staat in de auto echt vaak aan, standaard offline playlistje.
Zou kunnen dat hij offline playlists niet meepakt als je niet met internet verbonden bent maar weet het niet zeker.

39K minuten, 2232 artiesten en 3749 verschillende tracks, best mooie stats dacht ik zo :D

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• apis29
  • Niet online
suzuki schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:59:
google translate for the world :P

Mijn vrouw en dochter hebben mijn lijst verkracht, het is één en al K3 in mijn jaaroverzicht :X
Dan moet tenminste je artiesten top 5 nog presentabel zijn ;)

En nog een interessant artikeltje over de vergoeding die wordt betaald door Spotify: http://www.theverge.com/2...-artist-payment-royalties

[Voor 22% gewijzigd door apis29 op 08-12-2015 00:26]

• Nakebod
  • Laatst online: 16:56

Nakebod

Nope.

Bartske schreef op maandag 07 december 2015 @ 23:59:
[...]

Zou kunnen dat hij offline playlists niet meepakt als je niet met internet verbonden bent maar weet het niet zeker.

39K minuten, 2232 artiesten en 3749 verschillende tracks, best mooie stats dacht ik zo :D
Mijn telefoon zelf is gewoon online, het is puur de playlist die ik offline gecached heb.
Kleine databundel :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• suzuki
apis29 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 00:07:
Dan moet tenminste je artiesten top 5 nog presentabel zijn ;)
Alles is vernaggeld.

Heeft wel zijn voordelen gehad: ik ging rondkijken op spotify voor een uitbreiding van mijn familyplan, er blijkt een actie te zijn dat je 3 maand met zijn 4en 10 euro betaald. Dus mijn huidige spotify opgezegd en een nieuwe account aangemaakt en 10 euro betaald en nu 3 maand met 4 gezindsleden spotify, scheelt me toch meer dan 30 euro weer :D

Dan heb ik bijna een jaar spotify eruit voor mijn eigen account, dus eind 2016 heb ik mijn eigen statistieken weer :P

• corset
  • Laatst online: 14:22
Gaaf! vanavond maar proberen :D hier op werk is de browser traag as hell als ik het probeer :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:13
Weer erg tof gemaakt!

722 uur dit jaar :o

AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• Feihcretsam
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 12-07 19:49
Tof dat Spotify dit doet! Eigenlijk zouden ze zoiets permanent erin moeten zetten door bijvoorbeeld samen te werken met Last.fm (of door hun schaamteloos te kopiëren). Ik ben een liefhebber van dit soort statistieken en met Last.fm (mijn profiel: http://www.last.fm/user/Feihcretsam/library ) kun je toch een hoop meer.

• suzuki
last.fm is veel toffer inderdaad. Maar in hemelsnaam, 2012 is wel heel bizar bij jou zeg. 30.000+ nummers geluisterd, dat is bijna 100 per dag zeg :o , ook gewoon op 31 dec. 2011 t/m 23:58 uur gevuld

Ik zit op 7.000 per jaar. Al is mijn overzicht altijd wat half, elke update verwijderd spotify mijn last.fm gegevens en ik luister op wel 6 devices, ik ga het weer eens nalopen. Want leuk zijn die statistieken wel.

[Voor 6% gewijzigd door suzuki op 08-12-2015 14:31]

• Afvalzak
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21-11 12:25

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

suzuki schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:31:
last.fm is veel toffer inderdaad. Maar in hemelsnaam, 2012 is wel heel bizar bij jou zeg. 30.000+ nummers geluisterd, dat is bijna 100 per dag zeg :o , ook gewoon op 31 dec. 2011 t/m 23:58 uur gevuld

Ik zit op 7.000 per jaar. Al is mijn overzicht altijd wat half, elke update verwijderd spotify mijn last.fm gegevens en ik luister op wel 6 devices, ik ga het weer eens nalopen. Want leuk zijn die statistieken wel.
Gewoon playlist aan en geluid uit, dan kan ik het ook ;)
Moet zeggen dat het mij vroeger een stuk beter af ging, op school tijdens praktijken etc. altijd muziek aan, maar op mijn werk staat altijd de radio aan dus dan wordt het snel minder.
Alleen in de auto naar en van mijn werk staat 9/10 Spotify met Last.fm :)

Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik 3 maanden gratis Spotify Family mag nemen (daarna 15,-) ik zit er toch over te twijfelen, mijn vriendin gebruikt mijn account best vaak en het is altijd kut als je tegelijk luistert.

[Voor 29% gewijzigd door Afvalzak op 08-12-2015 15:31]

Last.fm | Code Talks

• Feihcretsam
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 12-07 19:49
suzuki schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:31:

Combinatie van hele lange, hele saaie nachtdiensten en veel luisteren naar de wekelijkse a State of Trance (Armin van Buuren) aflevering die +/- 40 tracks in 2 uur bevat :P

• suzuki
op spotify heb je nu ook bij genre en stemmingen de lijsten van Year in music (most streamed female artists etc.). Niet gepersonaliseerd vermoed ik, maar wel leuke aanvulling op de site van Spotify.

• FoxLenny
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 12:51
Op zich leuk gedaan, maar wat een onoverzichtelijke/brakke site.... Werkt niet met adblock en ghostery ("update je browser") en ondanks de 100 mbit verbinding is de site de helft van de tijd bezig met laden (dankzij al die muziek natuurlijk, leuk maar ik heb natuurlijk Spotify zelf al aanstaan....). Navigeren doe je door te scrollen, maar elke keer kom je op een nieuwe pagina en je hebt totaal geen overzicht van waar je nu eigenlijk bent en wat er is, daarvoor moet je dan weer rechtsboven klikken.

• Mystic_Jack
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Adblock gebruik ik niet, Ghostery weer wel, maar geen problemen met de website. Misschien ook wel omdat Ghostery bij mij niks geblokkeerd heeft.

Maar dit is mijn 2015 op Spotify.

Wel leuk dat ik juist deze 5 heb. Het was misschien leuker geweest als de lijst langer was geweest, een top 10 of top 20.

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 16:38

Bartske

Valar Morghulis

8442 duizend minuten muziek geluisterd? Dat zijn ruim 5000 dagen?

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• Mystic_Jack
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Beetje veel inderdaad, Spotify gaf op de website omgerekend 6 dagen aan.
Dat geeft een meer realistische beeld. Ik heb ook bijna elke dag ongeveer 30 minuten geluisterd.

De tekst was mij ook nog niet eens opgevallen eigenlijk. :P

• suzuki
Larrs schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:31:
Het was misschien leuker geweest als de lijst langer was geweest, een top 10 of top 20.
Neem een gratis abonnement op last.fm, die koppel je in spotify (bij de instellingen) en je hebt veel meer top-lijstjes. Öok meerdere jaren op termijn naast elkaar e.d.

• SmashingJummy
  • Registratie: september 2013
  • Nu online
Vandaag zag ik in de mailbox een mailtje van Spotify met mijn Spotify-jaar, jammer genoeg niet zo uitgebreid als voorafgaande jaren. Bijna 61 duizend minuten geluisterd 8)

Xiaomi Mi 9 | PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube & Switch | LG OLED 55" B9

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

mmm 2x zoveel artiesten als nummers. ok..... :+

hier is niets verrassends aan

[Voor 19% gewijzigd door mrc4nl op 12-12-2016 14:03]

• Barrycade
  • Laatst online: 17:08

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Grappig dat jullie veel meer minuten steeds naar hetzelfde hebben geluisterd.

Ik ben meer van variatie :Y

[Voor 10% gewijzigd door Barrycade op 12-12-2016 16:51]

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16:47

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat The Clash bovenaan staat is niet de verbazing, maar Van Morrison op 3 dan weer wel...
Ik ben blij met Spotify, mijn premium account is goed besteed.

[Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 12-12-2016 16:58]

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True