Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Dank je wel, ik vraag mijn provider wat er aan de hand is.Douweegbertje schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:10:
Lijkt meer op een bevestiging om je domain te transferen. In elk geval gewoon niets doen. Zolang het niet van je eigen hoster komt (maar die gaan vrijwel nooit over een domein zelf!) of ICANN dan kun je alles negeren.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Rare zaak vind ik, die blog heeft ook geen enkele bron.
[ Voor 17% gewijzigd door Sendy op 08-12-2014 23:54 ]
Ik heb het gecontroleerd, het is inderdaad een verificatie mail en je moet binnen 15 dagen je contact gegevens verifiëren anders vervallen je domeinen. Rare zaak. Maar tja.Sendy schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:53:
https://www.flexwebhostin...ficatie-domain-robot.html
Rare zaak vind ik, die blog heeft ook geen enkele bron.
Klinkt alsof iemand anders hem heeft aangevraagd, ik zou 6 dubbel checkendomeinnaam-registraties, houderwijzigingen en verhuizingen gewijzigd. Dit heeft betrekking op alle zogenaamde 'gTLDs', oftewel Global Top Level Domains. Hieronder vallen bijvoorbeeld domeinnamen met de extensie .com, .org en .net. Is er één van de voorgenoemde handelingen uitgevoerd, krijgt u binnen enkele uren een Duits- en Engelstalige e-mail van Domain Robot.
[ Voor 85% gewijzigd door Fish op 09-12-2014 00:08 ]
Wil je zeker weten of 't klopt? Ff contact opnemen met je provider.
//Thapous
Dus.. je hebt dingen ingevuld?Wim-Bart schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:59:
[...]
Ik heb het gecontroleerd, het is inderdaad een verificatie mail en je moet binnen 15 dagen je contact gegevens verifiëren anders vervallen je domeinen. Rare zaak. Maar tja.
Ik vertrouw die website namelijk van geen meter. Ik heb ongeveer 100 domeinen, en nog nooit iets met 'domain robot' te maken gehad. Als er iets is, dan komt dit vanuit ICANN zelf..
Zelfs op de website van ICANN is geen informatie te vinden omtrent deze website.
Ik heb die 'hoster' ook maar een mailtje gestuurd waarom ze dat hebben gepost, al dan niet even de bron aan mij willen geven.
Dit lijkt namelijk sterk op phising c.q. andere meuk en een pauper host met een slechte marketeer die even zelf wat heeft bedacht voor een 'nieuwsbericht'.
Dit is een echte mail van ICANN, afgelopen vrijdag nog één gehad. Lijkt me sterk dat jij opeens wel via een andere partij iets krijgt namelijk
Wie is je registar eigenlijk?ICANN ERRP for the domain *snip domain*
Dear *snip mijn volledige naam*,
This message is a reminder regarding the upcoming expiration date of your domain name *snip* in accordance with the ICANN Expired Registration Recovery Policy http://www.icann.org/en/r...s/consensus-policies/errp.
According to our records, the domain name is currently registered until:
*snip*
Your domain name can be renewed in accordance with the terms of your service provider. If you wish to renew your domain, please visit the website of your provider for further information and make sure payment for the renewal is made in time. Depending on the terms of your agreement with your service provider, renewal may be automatic.
Thank you for your attention.
Best regards,
Your ICANN-Accredited Registrar
[ Voor 36% gewijzigd door Douweegbertje op 09-12-2014 00:19 ]