Hallo allemaal! Alvast bedankt voor het aanklikken van dit topic! Ik ben van plan voor mijn familie een desktop samen te stellen. Het gaat er om dat het een goed stil systeem wordt voor de hele familie in de woonkamer.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn familie is van plan om het systeem gewoon te gebruiken voor dagelijks gebruik, browsen, word, films en andere standaard zaken. Zelf ben ik van plan later Destiny er op te gaan spelen en ook aan video bewerking te doen. Ook willen we dat dit systeem lang mee gaat, dus wel future proof.
Wat mag het systeem gaan kosten?
We hebben niet echt een bepaald bedrag, als het echt nodig is kunnen we altijd wat meer geld bijleggen. We blijven het liefst tussen de 500-700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
We hebben al een beeldscherm (1920 -1080), muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat een mainstream game pc nodig heeft, ik twijfel er nog over om een andere processor koeling (IPV de standaard) te nemen. Ik weet niet wat de meerwaarde hier echt van is. Ik las wel in de best buy guide dat de processor dit ik had uitgekozen veel stiller is, wat voor ons wel fijn is aangezien de pc in de woon kamer staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja ik wil het liefst een processor van Intel, goede ervaringen mee. Ik heb liever kwaliteit (van het product zodat het langer mee gaat IPV meer "kracht".
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Naast dat het systeem niet te luid moet zijn wil ik ook graag dat het redelijk future proof is, zodat we later kunnen upgraden. I heb ook direct een vraag over het moederbord want ik wil er later misschien wel 2 schermen op aan sluiten, kan dit, want dit moederbord heeft maar 1 hdmi, een andere vraag over het moederbord is of er hier standaard draadloos internet en bluetooth bij zit, zo nee, hoe ik dit nog kan regelen, waar ik naar moet kijken.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard instellingen :9!
Huidige samenstelling:
Alvast bedankt voor de hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn familie is van plan om het systeem gewoon te gebruiken voor dagelijks gebruik, browsen, word, films en andere standaard zaken. Zelf ben ik van plan later Destiny er op te gaan spelen en ook aan video bewerking te doen. Ook willen we dat dit systeem lang mee gaat, dus wel future proof.
Wat mag het systeem gaan kosten?
We hebben niet echt een bepaald bedrag, als het echt nodig is kunnen we altijd wat meer geld bijleggen. We blijven het liefst tussen de 500-700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
We hebben al een beeldscherm (1920 -1080), muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat een mainstream game pc nodig heeft, ik twijfel er nog over om een andere processor koeling (IPV de standaard) te nemen. Ik weet niet wat de meerwaarde hier echt van is. Ik las wel in de best buy guide dat de processor dit ik had uitgekozen veel stiller is, wat voor ons wel fijn is aangezien de pc in de woon kamer staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja ik wil het liefst een processor van Intel, goede ervaringen mee. Ik heb liever kwaliteit (van het product zodat het langer mee gaat IPV meer "kracht".
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Naast dat het systeem niet te luid moet zijn wil ik ook graag dat het redelijk future proof is, zodat we later kunnen upgraden. I heb ook direct een vraag over het moederbord want ik wil er later misschien wel 2 schermen op aan sluiten, kan dit, want dit moederbord heeft maar 1 hdmi, een andere vraag over het moederbord is of er hier standaard draadloos internet en bluetooth bij zit, zo nee, hoe ik dit nog kan regelen, waar ik naar moet kijken.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard instellingen :9!
Huidige samenstelling:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,- | € 164,- |
1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,- | € 66,- |
1 | MSI Radeon R9 280 Gaming 3G | € 187,95 | € 187,95 |
1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 33,69 | € 33,69 |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,- | € 26,- |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 54,75 | € 54,75 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 93,60 | € 93,60 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 691,94 |
Alvast bedankt voor de hulp!