• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-01 08:51
Dag,

Ik heb een laptop met een gt840m en een i7 450U.

Hiervoor had ik een laptop met een gt650M en een i5.

Nu speel ik graag spelletjes, maar ik ben me er bewust van dat mijn GPU niet de nieuwste spellen op ultra kan spelen, so be it.

Maar ik heb met sommige spelletjes zoals BF3 en Civ V dat als ik het spel speel/opstart ik horizontale flikkerende strepen krijg. Ik vermoed dat dit van de grafische kaart komt en ik weet niet zo goed wat hier tegen te doen is aangezien google veel oplossingen biedt zoals patches enzovoort. Maar ik heb de laatste versie van de grafische kaart al.

Weet iemand wat het precies kan zijn? Ik heb het overigens niet bij alle spelletjes. Company of heroes 2 speelt vlekkeloos, evenals tropico 5 en wat andere spelletjes.

Bedankt!

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-01 13:05

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Wat voor soort strepen?
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://zoneitastuces.com/wp-content/uploads/2011/10/Screen-tearing.png

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-01 08:51
Nee het zijn flikkerende balkjes van ong. 3 cm hoog over het gehele beeldscherm (horizontaal). Ze flikkeren en zijn niet op dezelfde positie. Ze zijn niet zwart of groen van kleur maar nemen de kleur van de achtergrond op.

Bedankt voor je snelle reactie overigens.

Onderstaand plaatje illustreert het een beetje. Zo zien ze er ongeveer uit maar ze zijn niet gecentreerd op een positie en flikkeren van beneden naar boven en andersom

Afbeeldingslocatie: http://commweb-ps3.us.dell.com/resized-image.ashx/__size/550x0/__key/communityserver-discussions-components-files/3518/6835.photo0142.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Ps3gamer91 op 08-12-2014 21:17 ]

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-01 23:30

Thomg

Aww yiss

Dubbelcheck de kabel.
Controleer of de ingestelde frequentie overeen komt met degene die het beeldscherm wilt.
Underklok je videoram snelheid.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Thomg schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:29:
Dubbelcheck de kabel.
Controleer of de ingestelde frequentie overeen komt met degene die het beeldscherm wilt.
Underklok je videoram snelheid.
Dacht dat het juist vooral voorkomt als het geheugen te laag loopt in 2d. Dus als underclocken niet helpt, clock dan iets over :P.