Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rickjuh
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Mijn Samsung Galaxy Tab 2 7.0 is na 2 en halfjaar bijna aan zijn eind.
Nu ben ik opzoek naar een nieuwe tablet, het liefst een 10 inch.
Nu zie ik verschillende merken en prijzen maar welke zijn goed en degelijk?

Ik heb een budget van rond de 200 euro, een 2de handse is ook geen probleem als deze maar 100% werkt.
De tablet wordt vooral voor spelletjes en internet gebruikt.

[ Voor 8% gewijzigd door Rickjuh op 08-12-2014 20:26 ]

Verwijderd

Ik heb sinds 2 weken geleden de Nvidia Shield. Valt niet binnen het budget. 299 euro kost de 16GB versie maar dan heb je wel zo goed als stock android en een pracht van een tablet. Dit is waarschijnlijk één van de beste. Voor groter zou ik gaan voor de Nexus 9 maar deze valt ook niet binnen uw budget.

Aanrader: Geef liever wat meer geld uit aan een deftige tablet dan een stuk Aldi/Lidl brol te kopen dat super traag werkt na 1 update.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je zit niet in het juiste subforum, je moet hier zijn: Mobile Aankoopadviesforum

Ik ga je topic niet verplaatsen omdat je veel te weinig informatie geeft. Je geeft namelijk veel te weinig informatie over wat je precies wilt, wat je al hebt gevonden en waar je specifiek over twijfelt. Gebruik de template die je bij het openen van een topic in MAA voor je neus krijgt, en dan kunnen we je veel beter helpen. Dit topic gaat dus op slot.

Dit topic is gesloten.