Goedkoopste MD-SPELER? / MZ-R900 Ruleerd!

Pagina: 1
Acties:

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Hallo,

Ik ben op zoek naar de goedkoopste MD-SPELER, voor mijn moeder. Dus geen recorder :) . Merk maakt niet uit. Oja, ik heb gisteren op www.minidiscworld.com een "Sony MZ-R900" besteld en die heb ik vandaag binnen gekregen (vlotte service). Het is echt een geweldig apparaatje! Als je hem een beetje voordelig wilt hebben moet je echt ff naar de bovenstaande url gaan.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Goedkoopste MD-speler?

Ik heb vorig jaar een Sharp gekocht van 400 piek... Ik geloof dat dat wel zo'n beetje de goedkoopste was.

Bevalt uitstekend overigens :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:19

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik ga een MZ-R900 kopen dus ik wil m'n oude MZ-R35 kwijt, en dat is natuurlijk de beste en goedkoopste die je krijgen kunt *D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Op woensdag 13 juni 2001 19:10 schreef Exirion het volgende:
Ik ga een MZ-R900 kopen dus ik wil m'n oude MZ-R35 kwijt, en dat is natuurlijk de beste en goedkoopste die je krijgen kunt *D
Euhm, das natuurlijk niet nieuw :). Maare wat moet dat kosten dan?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 13 juni 2001 21:04 schreef EvilFox het volgende:
Euhm, das natuurlijk niet nieuw :). Maare wat moet dat kosten dan?
ICQ me maar ff :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
ik meende ergens gehoord te hebben dat je sommige MD spelers met een USB kabel met je puter kan verbinden.

kan je dan mp3's uploaden naar de MD?

hoe snel gaat dat dan?

want als dat een beetje vlot gaat, is MD ook voor mij wel interesant :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 13 juni 2001 21:29 schreef Cutebritney het volgende:
ik meende ergens gehoord te hebben dat je sommige MD spelers met een USB kabel met je puter kan verbinden.

kan je dan mp3's uploaden naar de MD?

hoe snel gaat dat dan?

want als dat een beetje vlot gaat, is MD ook voor mij wel interesant :)
Je neemt dan gewoon audio van je PC op je Minidisc op, maar dat gaat gewoon via een standaard optisch digitaal signaal, net alsof je via een optical output naar je minidisc opneemt. Het heeft dus weinig voordelen, hehalve als je geen optical output op je soundcard hebt.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
Op woensdag 13 juni 2001 21:30 schreef Exirion het volgende:

[..]

Je neemt dan gewoon audio van je PC op je Minidisc op, maar dat gaat gewoon via een standaard optisch digitaal signaal, net alsof je via een optical output naar je minidisc opneemt. Het heeft dus weinig voordelen, hehalve als je geen optical output op je soundcard hebt.
dus het gaat alsnog erg traag?

mmm jammer... dan koop ik denk ik toch maar een mp3cdspeler...

bedankt voor de info :)
Pagina: 1