• elhombreloco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-09 13:53
Na de lollipop update en ook al wat voordien houd mijn nexus 4 het nog geen dag uit
ik krijg 1h 10m onscreen time en heb 15 % left na 5 uren. Ik had een factory reset gedaan voor lollipop

Dus ben ik op zoek naar een vervangen hiervoor mijn maximum budget is 450 euro ik zou geen kleiner sherm willen dan mijn nexus 4
wat zijn mijn wensen (in volgorde van de prioriteit) :

1. Batterij ik zou er toch graag een dag me toekomen
2. Lollipop garantie en eventueel verder
3. OIS optical image stabilisation

Dus waar ik aan dacht was (geen volgorde)

-LG G3 ( Nadeel sherm benut enorm veel van de batterij naar het horen )
-OnePlus One (nadeel is de cyanogen mod wie weet hoelang ze nog support bieden achter de india discussie ? )
-LG G2 ( Verdere android garantie ? )
-Suggesties ... ?

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
OnePlusOne?
Weet even niet zo heel snel of die ook OIS heeft, maar voor 270€ haal je een telefoon in huis die een betere gebruikservaring geeft dan een G3 of G2 vanwege Cyanogenmod.

Nexus 5 is ook nog een optie en voldoet aan alle drie je eisen en kost je 320€.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-12 18:21
Gewoon een heel andere kant op:

Je batterij kan ook aan gort zijn, kun je die niet eerst proberen te vervangen?

En als tweaker, loop je instellingen en batterij gebruik eens na, mogelijk is er een of meer apps die als een gek in de achtergrond rotzooi staat te trappen.

Verder, Lollipop lijkt mij nog niet stabiel, je kunt een roll back doen naar 4.4 voor nu en even wachten met naar 5 gaan tot het wat meer stabiel is?

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:31
Ik ben van de Nexus4 overgestapt naar de One+. Ik zou niet meer terug willen (kan ook niet want het scherm van mijn nexus is kapot). Vooral vanwege de batterij is de one+ echt een verademing ten opzichte van de nexus4.

Ik zou je geen zorgen maken over mogelijke updates. De one+ is echt een community phone en hierdoor zal men altijd wel met een rom komen als er een nieuwe versie van android is.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:29
Ik ben in bezit van Nexus 4, zeer fijne telefoon, ik heb helaas nu android 5.0 erop zitten (had liever de vorige versie behouden)

maar wat is het grootste verschil dan tussen One+ en Nexus 4?
Verder, Lollipop lijkt mij nog niet stabiel, je kunt een roll back doen naar 4.4 voor nu en even wachten met naar 5 gaan tot het wat meer stabiel is?
kan dat makkelijk?

[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 09-12-2014 11:25 ]

nothing stops this train

• elhombreloco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-09 13:53
Ik ga dan voor de 1+1 gaan nu aleen nog een invite weten te vinden :D
De nexus 4 bestel ik een nieuwe batterij en gaat naar de vader :) als het lukt hem te vermaken

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
elhombreloco schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:09:
Ik ga dan voor de 1+1 gaan nu aleen nog een invite weten te vinden :D
De nexus 4 bestel ik een nieuwe batterij en gaat naar de vader :) als het lukt hem te vermaken
Je kan nu bestellen zonder invite!

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-12 10:54
Nadeel van de OPO is wel dat deze niet alle 4g frequenties van nederland ondersteund. Daarnaast is er iets niet helemaal goed aan jouw Nexus 4 met zo'n accuduur, want ik kom nog makkelijk de dag door.
Pagina: 1