Camera beveiliging software

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-04 10:29
Hallo Mede tweakers

Ik heb een vraag aan jullie.
Ik ben op zoek naar Camera beveiliging software voor onze beveiligingscamera.
Wat voor mij een must is met de software dat de camera alleen opneemt bij bewegingen.

Wat raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 22:31

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je zelf al iets gezocht? Wat voldoet niet aan de pakketten die je hebt gevonden? Waarom voldoet het niet?

Dit klinkt wel heel erg naar 'ik ben te lui om te zoeken dus laat anderen dat voor mij doen'. Hier op GoT verwachten we eigen inzet. Laat dat zien, dan zijn andere bereid om je te helpen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 19:03

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Zit deze software niet meestal inbegrepen bij de camera zelf? Graag ook wat meer info. (Om welk type camera gaat het etc). Mijn pa heeft bevoorbeeld een Foscam IP camera en via de webconsole kun je alles instellen (snapshots, videobeelden maken op de aangegeven tijden en/of bij bewegende beelden).

En om maar meteen aan te haken op onderstaande post. Op deze website vind je gelijk alternatieven.

[ Voor 24% gewijzigd door FREAKJAM op 08-12-2014 16:29 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maap
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 16:44
Milestone xprotect is een erg compleet programma. Er zijn trails beschikbaar, en voor thuis gebruik een gratis (beperkte) variant.

Aanhangwagen onderdelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Motion.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Motion , dus. Of zoneminder.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
Wanscam JW0011 VGA (zwart) deze camera betreft het

wat ik zelf gezocht heb is half internet alleen nog niet bekend ben met dit soort producten.
als je niet bekend bent is internet groot 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Die heeft dus inderdaad gewoon een webinterface waarop je vanalles kunt regelen. (Alarm service etc). Browsen naar wanscam.com is toch niet zo moeilijk? :+

[ Voor 14% gewijzigd door FREAKJAM op 08-12-2014 18:40 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 22:31

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

marcelmaria schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:39:
wat ik zelf gezocht heb is half internet alleen nog niet bekend ben met dit soort producten.
als je niet bekend bent is internet groot 8)7 8)7
Ergens geloof ik daar niets van. Alleen al zoeken op Google geeft je ZM als eerste hit. Ga mij nou niet vertellen dat je dat niet hebt kunnen vinden. Waar heb je dan wel op gezocht?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bellpepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-06 18:16
Persoonlijk maak ik gebruik van Blue Iris kost ongeveer €40 + €10 voor de app. Het grote voordeel van deze software is dat je voor elke camera een aparte alarm toon in kan stellen. Je kan als je bezig ben dan zo horen op welke camera er beweging is. Als je maar 1 camera hebt is dat natuurlijk niet nodig. Als je handig ben kun je ook nog een Arduino gebruiken voor externe triggers.
iSpy heb ik ook gebruikt. Het programma is wel iets minder efficient dan Blue Iris en gaf ook meer vals alarms. Het gebruik is beperkt gratis. Als je op je mobiel van buiten af toegang wilt hebben moet je een abonnement nemen via je eigen wifi kost dat niks.
Beide programma's maken wel gebruik van de computer cpu om beweging te detecteren.
Als je Milestone protect gebruikt kan je bij onvif compatible camera's dit aan de camera zelf over laten. Dit ontlast je computer. Echter met jou camera gaat dat niet op en 1 camera op VGA resolutie kan elke computer gemakkelijk aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treslem
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-06 21:22
Hier ook een zeer tevreden BlueIris gebruiker (8 IP camera's, met en zonder Zoom etc.)
Ook de app & andere mogelijkheden zijn m.i. uitgebreid & werken goed.

La dolce vita - non farmi ridere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:10

AzzKickah

06-CENSORED

Dorgem
iSpy
ContaCam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Blue Iris, ContaCam, iSpy, Dorgem is allemaal windows software. We zitten hier in NOS.
Maar de TS is er ook niet erg duidelijk over, ik denk dat hij gewoon de software in de camera kan gebruiken zoals FreakJam al aangeeft.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Oh sorry, dat had ik niet opgemerkt. :F
Maar goed, dan is het nog het verkeerde subforum. Camera-software is geen OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:42
Ik gebruik Surveillance Station op een Synology NAS. Werkt prima, en kan ook mailtje + snapshot sturen bij beweging (in zelfgekozen tijdvak, anders krijg ik overdag ook mailtjes :+ )

NAS is niet echt goedkoop, maar je kunt er nog zo veel meer mee dan alleen een camera opnemen. Bij mij was het andersom, ik had de NAS al, en IP-camera kwam er later bij, dus hoefde alleen de package te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik draai Motion prive icm cctv china-shit
voor andere oplossing; http://www.zoneminder.com/downloads

beide volstaan voor mij prima, maar ligt beetje aan de gewenste functionaliteit

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
hallo medetweakers

Ik gebruik nu de software die er bij zat alleen ik wordt nu al gek van de false meldingen.

Blue iris is mij idd al een paar x voorbij zien komen kost 40 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Zet je motion detect sensibility hoger.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
die staat al op 1 alsnog gaat ie om de zoveel minuten af 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Lees eens goed wat er staat.
"The smaller the value, the more sensitive".
Je hebt hem dus op zijn gevoeligst staan. Zet hem op 10 ofzo (ik weet niet tot hoe hoog hij gaat, ik heb de camera zelf niet.)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
je kan hem maar tot 1 tot 10 doen op internet zelf staat dat 1 laag is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Oh het staat op internet. Dan moet het wel waar zijn, in tegenstelling tot wat de settings van de camera zelf zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
hij staat op 10 excuses had het zelf verkeerd gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Kickje naar CSA omdat het niks (meer?) met NOS te maken heeft

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:48
ThinkPadd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:32:
Ik gebruik Surveillance Station op een Synology NAS. Werkt prima, en kan ook mailtje + snapshot sturen bij beweging (in zelfgekozen tijdvak, anders krijg ik overdag ook mailtjes :+ )

NAS is niet echt goedkoop, maar je kunt er nog zo veel meer mee dan alleen een camera opnemen. Bij mij was het andersom, ik had de NAS al, en IP-camera kwam er later bij, dus hoefde alleen de package te installeren.
Dit dus. Een zeer degelijke oplossing waarbij een syno ook nog eens makkelijk "weg te werken" is (en eventueel zelfs over een WAN link de beelden kan versturen of replicaten zodat bij een inbraak niet meteen je camerabeelden ook pleite zijn).

Bij een klant hebben wij een camera in de serverruimte hangen op de ingang gericht (meer zodat men na kan gaan wie op welk moment in de serverruimte was), Syno regelt lekker het opnemen.

En toen er een keer ingebroken was hadden wij daar als IT afdelling als enige zeer duidelijke camerabeelden (dit terwijl wij de camera daar primair niet eens voor hadden hangen) : dankzij de zeer makkelijke interface van surveilance station konden wij direct de beelden terugvinden

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

marcelmaria schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:32:
hij staat op 10 excuses had het zelf verkeerd gelezen
Prima, dan voldoet die software jou dus niet... Dan test je toch een van de legio andere die hier genoemd worden? Een beetje eigen inzet en logisch nadenken mag wel een beetje...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1