Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Iemand hier ervaring mee?

mijn iPad is kapot en zou graag een nieuwe iPad air willen.
Nu dacht ik mijn telefoon is nog wel goed lumia 920 dus als ik een "slecht" telefoontje met abon kan afsluiten en dan het kaartje van deze in mijn lumia stop heb ik de iPad "gratis".

iemand hier ervaring mee?

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-11 21:34

kevin33

Welkom in Utopia.

Ligt aan het abonnement, in feite betaal je dan de iPad per maand, wat waarschijnlijk aan het eind van de rit duurder is.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 21:11
Ik snap werkelijk waar echt helemaal niks van je vraag.

Je wil een nieuwe iPad, omdat je oude kapot is.
Je hebt nu een Nokia Lumia 920?
Je wil een low-range smartphone met abbonement afsluiten en vervolgens die simkaart in je Nokia doen?
Het kaartje van je Nokia wil je vervolgens in de iPad stoppen en die is dan vervolgens "gratis"?

Misschien is het beter om je vraag in fatsoenlijk lopende zinnen te zetten. Hier wordt volgens mij niemand wijs uit.

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-11 21:34

kevin33

Welkom in Utopia.

Hij heeft een kapotte iPad Air.
Hij heeft een werkende Lumia 920

Hij wil een nieuwe iPad air.
Nu heeft hij een abo gezien met een cheap toestel en een nieuwe iPad air.
Hij wil het simkaartje van zijn nieuwe abo in zijn Lumia 920 doen, de iPad gebruiken, en het cheape toestelletje ergens neerleggen.

De vraag is, of iemand met een dergelijke constructie ervaring heeft.

[ Voor 21% gewijzigd door kevin33 op 08-12-2014 14:32 ]

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Als je het zo stelt is het met dat soort constructies altijd zo dat je link of rechtsom de iPad gewoon betaalt in je abbo kosten.
Mocht je dit niet erg vinden omdat je het misschien minder merkt dan in 1 klap 500 euro voor een nieuwe iPad en er is een goede "aanbieding" dan zou ik het doen. Die aanbiedingen zijn over het algemeen niet zo opgesteld dat je perse de telefoon die erbij komt moet gebruiken, maar meestal is het ook niet een crap telefoon + iPad maar goede telefoon + crap tablet.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 21:11
@ kevin33

Ik vind het echt bijzonder knap dat je dat eruit hebt kunnen halen. _/-\o_ Maar ik ben wel benieuwd naar de details van dat abbonement. Dan kun je er pas echt wat over zeggen.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:17
Ik kan er niet echt een touw aan vast knopen, ik weet alleen dat je in alle gevallen (iPad bij een abbonnement, iPad bij overstappen naar een andere energieleverancier, iPad bij een krantenabbonement) meer geld kwijt bent dan wanneer je de iPad los koopt.

Verder hoort deze discussie volgens mij niet in het Windows Phone forum thuis, of het kaartje nu in een Lumia 920 of een ander toestel wordt gebruikt is volgens mij irrelevant.

[ Voor 26% gewijzigd door coenox op 08-12-2014 15:00 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ten eerste ben je behoorlijk onduidelijk in je topicstart. Daarnaast kun je volgens mij prima zelf de kosten van een abonnement / toestel op een rijtje zetten. Als je hulp wilt zul je wel wat meer eigen initiatief moeten tonen want hier kunnen we niet zoveel mee.

Al met al doe ik dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.