Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Maakt niets uit, ik heb ze standaard wel eens verticaal gezien. Lijkt me sterk dat een pc-winkel dat zou doen als het schadelijk was ..
De vos loopt door het bos.
Zou geen probleem zijn denk ik. kheb hier nog een 486 draaien met 5 gig die er verticaal inzit. draait perfect
shit he, das snel 
nog meer mensen
nog meer mensen
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Verwijderd
Nope is niet schadelijk, wat je echter beter niet doet is terwijl je systeem draait ff van verticaal naar horizontaal gaan of omgekeerd. Als de HD maar op een vaste positie zit maakt het weinig tot niks uit hoe hij nu juist is bevestigt
Verwijderd
maakt in principe niks uit, net wat er in de bovenstaande posts staat...
er zijn verschillende bedrijven die hun hd's standaard al verticaal monteren!
en anders vraag je het in de winkel, als zij 'ja' zeggen dan kan je altijd nog gaan zeiken als het wel kapot gaat
er zijn verschillende bedrijven die hun hd's standaard al verticaal monteren!
en anders vraag je het in de winkel, als zij 'ja' zeggen dan kan je altijd nog gaan zeiken als het wel kapot gaat
Mijn hdd hangt op zijn kop, geen probs. Ook draait mijn computer gewoon door als ik hem verplaats ofzo, waarbij hij vaak op zijn kant ligt.
In veel A-merken (
) hangen de HDDs er op rare manieren in. dus het kan geen kwaad lijkt me zo
In veel A-merken (
Zolang hij goed vastzit kan er nix misgaan toch?
Zolang hij maar niet beweegt terwijl hij bezig is(zolang er stroom opstaat) dan kan er eigenlijk nix misgaan
Zolang hij maar niet beweegt terwijl hij bezig is(zolang er stroom opstaat) dan kan er eigenlijk nix misgaan
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Pagina: 1