Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• kerelberel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-12-2024
Hoi. Ik ben bezig met een onderzoek waar ik kijk naar alle wearables en hun functionaliteit en toepassingen. Ik wil uiteindelijk uitzoeken of de data die ze genereren over een persoon bruikbaar is voor een app die het bedrijf waar ik het onderzoek doe ontwikkelt.

Ik heb de 2 weken dat ik hier zit heel wat artikelen gelezen en ik weet nu meer over wearables dan 2 weken terug ;) Maar toch zou ik ze graag zelf willen testen maar ik weet alleen niet hoe ik er aan kan komen. Het eerste waar ik aan dacht is reviewers op het internet en in magazines. Zij krijgen de apparaten toegestuurd en mogen ze testen, of ze gaan ergens heen waar ze dat kunnen testen (als ik het goed heb?). Mijn vraag is, kan ik dat ook doen? Is het een kwestie van vragen aan een fabrikant van een wearable? Lijkt me niet toch?

Ook dacht ik aan expo's of beurzen of ruimtes in de grote steden waar mensen bijv. kunnen 3D printen of met Arduino kits kunnen werken. Ik dacht dat iets zoals een Fab Lab ze eventueel zou kunnen hebben maar nadat ik las wat een Fab Lab precies is denk ik nu dat ze geen wearables hebben. Degene hier in Utrecht niet in ieder geval. En wat betreft expo's of beurzen.. zover ik weet is er niets aan de gang de komende tijd. Eventueel dacht ik nog aan fitness zalen om te vragen of ze nog fitness wearables hebben.. :P

Iemand advies voor me?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Je zou het eens via http://tweakers.net/aanbod/ kunnen proberen, niet in een topic :)
Topics zijn voor inhoudelijke vragen en discussies.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.